י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

טיבי לדרעי: "אתם חייבים למחוק את אלי ישי?" • צפו

ח"כ אחמד טיבי התייחס לסערת הרחוב שנקרא על שמו של רב המרצחים יאסר ערפאת וטען כי החלטתו של דרעי על הסרת השלט נעוצה בעובדה שמי שאישר אותו הוא השר לשעבר אלי ישי, יריבו הגדול של דרעי: "מה, חייבים למחוק את מורשת ישי?" • צפו

טיבי ודרעי (פלאש 90)
טיבי ודרעי (פלאש 90)

סערת הרחוב על שמו של יו"ר הרשות הפלסטינית יאסר ערפאת הגיעה אמש (שני) למליאת הכנסת על ידי ח"כ אחמד טיבי, שטען כי הוראת שר הפנים אריה דרעי להסיר את השילוט היא בגלל העובדה שאלי ישי הוא זה שהעניק אישור לתליית השלט, ולדבריו של טיבי, ש"ס מעוניינת למחוק את המורשת של אלי ישי.



טיבי אמר בדבריו כי "יש כאלה שמתייחסים אלינו כאל איום דמוקרטי. עצם האפשרות שאנחנו נהיה אזרחים שווים. ואז מגיע שר הפנים ולוחץ על היישוב ג'ת. השר דרעי, שר הפנים, לוחץ באופן חסר תקדים על ראש מועצת ג'ת, מוחמד וואתד, כדי להסיר שלט שהיה קיים שבע שנים. מה התעוררתם עכשיו במשרד הפנים, כי ראש הממשלה התעורר? לראש הממשלה חסר ספין?".

ח"כ יגאל גואטה התערב בדבריו של טיבי וזעק כי "לא היה שר לפני זה", אולם טיבי המשיך: "ראש הממשלה היה הספין? היה השר אלי ישי כשהשלט הזה הוצב, שר הפנים אז היה אלי ישי, יושב-ראש ש"ס, הוא האיש שאישר. זה מה שאמרו לי ביישוב, שם. מה, חייבים לבטל כל החלטה של אלי ישי? למחוק את אלי ישי, את המורשת של אלי ישי?".
אלי ישי אריה דרעי יאסר ערפאת אחמד טיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד