כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

תקועים? קבלו: משלוח מצברים עד לבית

החוויה של מצבר שהלך היא חוויה מוכרת לבעלי רכבים. אורך החיים של מצבר הוא כ 3-4 שנים ולכן סביר להניח שאם יש לכם רכב, מדי פעם תאלצו להחליף לו מצבר

תקועים? קבלו: משלוח מצברים עד לבית
לא לגעת

החלפת מצבר עלולה לקחת זמן רב, להגיע למוסך, לחכות שיחליפו עבורכם את המצבר, ואז החזרה מהמוסך יכולים לקחת כמה שעות, לכן אנשים רבים בוחרים לבצע בעצמם את החלפת המצבר, או לקחת מצבר אל איש מקצוע קרוב אליהם. או שירות נוסף, שהוא החלפת מצברים בבית הלקוח.

משלוח מצברים עד הבית
החלפת מצבר לרכב צריכה להיעשות על יד איש מקצוע שיודע כיצד לבצע את החלפת המבצר בצורה תקינה, לבדוק את תקינות ההחלפה ולוודא שהמצבר מתאים לסוג הרכב שלכם. לכל סוג רכב, יש צורך בהתקנת מצבר אחר, בהתאם להוראות יצרני הרכב. לכן כאשר מזמינים משלוח מצברים עד הבית יש להתייעץ עם החברה ולוודא שאתם מזמינים את המצבר לרכב הנכון עבור הרכב שלכם. המצבר הוא הסוללה של הרכב, ולכן חשוב לוודא שהספק המצבר מתאים לגודל הרכב ולגודל המערכות החשמליות שבו, והמצבר שבחרתם הוא איכות עם אורך חיים ופריקה איטית.

כאשר מזמינים משלוח מצברים עד הבית אפשר לבקש את החלפת המצבר אצלכם על ידי איש מקצוע מטעם החברה, או שבעל מקצוע מטעמכם תחליפו את המצבר אצלכם. בכל מקרה חשוב מאוד לוודא שרק איש עם ניסיון וידע בהחלפת מצברים יבצע את ההחלפה ואת הבדיקה כדי לא לתקול את המצבר ולוודא שההתקנה נעשית בצורה איכותית.

שירות מצבר עד הבית - אמינות ומקצועיות
במידה ובחרתם שהמצבר שנשלח אליכם יוחלף לידכם -שירות מצבר לרכב עד הבית מבטיח לכם את היכול להנות משירות החלפת מצברים איכותי, ברמה גבוהה, ואמינות. בזכות העבודה לידכם, אתם רואים בדיוק מה נעשה, את המצבר החדש ומקבלים ביד את תעודת האחריות שלו. בנוסף מתבצעת בדיקת איכות למצבר החדש ברכב שלכם, לידכם, מה שמבטיח לכם שהמצבר שקניתם אכן תקין.

אם הלך לכם המצבר אין צורך להתרגש, או להילחץ. במיוחד בשבילכם קיים שירות מצברים עד הבית שיבצע אצלכם החלפת מצבר או משלוח מצברים עד אליכם במהירות.
משלוח מצברים מצבר לרכב שירות תיקונים תיקון רכב כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד