י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

6 מקצועות טכנולוגיים שיספקו לכם פרנסה בכבוד

למרות התקדמות הטכנולוגיה שמחליפה פעמים רבות עובדים בעבודות זמניות ישנם מקצועות שלא הולכים להיעלם • במכללת אין ליין ניתן לרכוש בתוך כ 4-6 חודשים מקצוע טכני עם אפשרות לקבלת מלגת לימודים וגם להשתלב בשוק העבודה המשווע לעובדים בתחומים הללו

6 מקצועות טכנולוגיים שיספקו לכם פרנסה בכבוד

 

התפתחות הטכנולוגיה והרובוטיקה תגרום בעתיד לרבים להפסיד את עבודתם. לפי דו"ח אינטראקטיבי של NPR, אם אתם עובדים בטלמרקטינג יש 99% סיכוי שזה יקרה ב-20 השנים הקרובות. קיים גם סיכוי גבוה מאוד שמחשבים יחליפו קופאים, פקידי בנק ונהגים.

לפי הדו"ח יש 97.6% סיכוי שמנהלי חשבונות יוחלפו על ידי מחשבים, בעוד שלרואי חשבון סיכוי של 93.5% להפסיד את עבודתם לרובוטים. בשנים הקרובות רוב הסיכויים (97.1%) הם שקופאים בסופר יוחלפו על ידי מכונות ולנהגים 97.8% סיכוי לאבד את עבודתם לטובת רובוטים.

עם זאת מקצועות רבים לא הולכים להיעלם בקרוב ובהם מיגון ואבטחה אלקטרוני, מערכות מיזוג וקירור, טכנאי סלולר, טכנאי מחשבים, מנעולנות, אינסטלציה ועוד.
אשר על כן, נרשם ביקוש רב מצד גברים חרדים ללימודים במכללה הטכנולוגית אין ליין ללימודי מקצועות טכנולוגיים.

הודות לשיתוף הפעולה עם קרן קמ"ח יתאפשר לגברים חרדים בני 25-40 אשר מבקשים ללמוד מקצועות טכנולוגיים, לקבל מלגת לימודים משמעותית.
במכללת אין ליין ניתן ללמוד את המקצוע ללא צורך בתואר אקדמי. כמו כן, במכללה ניתנת הכשרה מעשית בתוך פרק זמן קצר במקצועות מבוקשים כמו מיגון ואבטחה אלקטרוני, מערכות מיזוג וקירור, מחשבים ורשתות, טכנאי סלולר, ניהול מחסן ממוחשב, מנעולנות, מערכות מידע, אינסטלציה ועוד.

הקורסים המוצעים במכללת אין-ליין הינם לגברים בלבד מתקיימים בשעות הערב ובכך מתאפשרת רכישת המקצועות המתגמלים לצד העבודה והלימודים בשעות הבוקר. במכללה ניתנים שירותי הכוונה מקצועית ע"י יועץ לימודים מקצועי שמכוון את המתעניינים למקצוע המותאם לאישיותם וכישוריהם.

מנכ"ל אין-ליין מר רונן בר אור אומר כי "המקצועות הנלמדים במכללה, נבחרו בקפידה, מתוך הבנה מעמיקה של שוק העבודה ,המבוססת על 30 שנות ניסיון וקשרים מעמיקים וזאת כדי לוודא שהבוגרים ישתלבו בהצלחה עם סיום הלימודים במקצוע בו בחרו ויתפרנסו בכבוד".
במכללה קיים דגש רב על סיוע בהשמת הבוגרים והשתלבותם בתחום לימודם עם תום לימודיהם בהצלחה.

המכללה הטכנולוגית הוותיקה והמתקדמת בישראל, נוסדה לפני כ 30 שנים וממוקמת סמוך לצומת גהה. המכללה מתמקדת בתחומים הטכניים המשגשגים והנכונים ביותר למשק הישראלי. בכך היא מאפשרת לבוגריה ותלמידיה להיות תמיד הבחירה הראשונה של המעסיקים. בעקבות רשת קשרים שיצרה המכללה עם מעסיקים, ניתן לקבל גם שירותי השמה וסיוע במציאת מקום עבודה המאפשר פרנסה בכבוד לצד אתגר מקצועי.

לפרטים נוספים לחצו כאן>>

 

מכללת אין ליין פרנסה עבודה לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד