י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בן 17 מבני ברק חשוד בתקיפה מחרידה של קטינה קרובת משפחתו

המאבק בתקיפת קטינים במרחב דן נמשכת: בן 17 מבני ברק נעצר בחשד לשורת תקיפות מחרידות של קטינה קרובת משפחתו • לאחר שבית משפט שמע את חוקרי המשטרה ואת פרקליטו של החשוד, החליט להאריך את מעצרו של הקטין תושב בני ברק בחמישה ימים, עד ליום חמישי

צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90

המאבק בתקיפת קטינים במרחב דן נמשכת: בן 17 מבני ברק נעצר בחשד לשורת תקיפות מחרידות של קטינה קרובת משפחתו ומעצרו הוארך.

ביום ראשון בשבוע שעבר, הוגשה תלונה במשטרת מרחב דן אם ידי תושבת מרכז הארץ, לפיה בתה הקטינה הותקפה באכזריות על ידי צעיר קרוב משפחתה. בעקבות כך נפתחה חקירה מאומצת וסמויה.

לאחר שגובשה תשתית ראייתית, עלה חשש כי בן 17 תושב בני ברק הוא שביצע את המעשים החמורים וחוקרי המשטרה עצרו אותו שלשום (א') והוא הובא לחקירה.

בית משפט השלום בתל אביב, לאחר ששמע את חוקרי המשטרה ואת פרקליטו של החשוד, החליט להאריך את מעצרו של הקטין תושב בני ברק בחמישה ימים, עד ליום חמישי.

בתקופה האחרונה הוחלט במשטרת מרחב דן לפתוח במלחמת חורמה בתופעת תקיפת קטינים וקטינות חסרי ישע. מפקד משטרת מרחב דן, ניצב משנה שי אזולאי, אמר בראיון ל'בחדרי חרדים' כי החליטו להקים צוות חקירה מיוחד שיטפל אך ורק בתופעת התקיפות, ובין היתר יתמקדו החוקרים בצוות במגזר החרדי. הצוות יטפל בכל התלונות שמוגשות בגין תקיפות, יבצע מעקבים ופעילות יזומה נגד תוקפים, כמו גם פיקוח ובקרה על תוקפים סדרתיים.

"אני חושב שההבנה היום של הרבנים בדגש על עבירות שהן עבירות חמורות בתוך המשפחה, בתוך הקהילה, מאוד משפיע על זה שאנשים מגיעים להגיש תלונות ומבינים שזה הפתרון" אומר אזולאי ל"בחדרי".

לדבריו, "אני חושב שהמשמעת של הציבור החרדי מול רבנים עושה לנו את חיים הרבה יותר קלים, בשיתוף פעולה הרבה יותר טוב. הלוואי שבציבורים אחרים הייתה כזו משמעת כמו שיש לציבור החרדי מול רבנים. זה היה נותן את אותותיו בהרבה תחומים אחרים".

אתמול (ב') הוגש כתב אישום חמור נגד יוסי בינדר שנעצר ע"י חוקרי משטרת מרחב דן, על תקיפה חמורה של נער בן 15 ומעצרו הוארך עד להחלטה אחרת. בנוסף, נעצר אתמול בן 46 החשוד בביצוע מעשה חמור באישה במרכול 'יש חסד' בבני ברק מעצרו הוארך במספר שעות החקירה נמשכת.
תקיפה חמורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד