י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ח"כ מרגי לשר הרווחה: כלול את תושבי ב"ב במיזם הכרטיס הנטען

10,800 משפחות מ-36 רשויות מקומיות יזכו לתמיכה חודשית ע"ס 500 ₪ ממשרד הרווחה, באמצעות כרטיס נטען • ח"כ יעקב מרגי בפניה לשר הרווחה חיים כץ: "שקול את הכללת העיר בני ברק במיזם החשוב"

צילום אילוסטרציה: תמר נויברג, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: תמר נויברג, פלאש 90

כפי שפורסם ב"בחדרי חרדים", 10,800 משפחות יזכו לתמיכה חודשית ע"ס 500 ₪ משרד הרווחה באמצעות כרטיס נטען. מדובר במיזם חדש לביטחון תזונתי אותו מפעיל משרד הרווחה שיופעל ב-36 רשויות והוא יפעל בדומה לכרטיס אשראי. שר הרווחה ח"כ חיים כ"ץ אמר: "מדובר ביוזמה שכוללת את כל שכבות האוכלוסייה".

בעקבות פניות של תושבי העיר בני ברק שלא נכללו במיזם החדש, פנה ח"כ יעקב מרגי לשר הרווחה והשירותים חברתיים חיים כ"ץ שבחן את האפשרות לצרף את העיר בני ברק למיזם.

ח"כ מרגי כתב לשר כץ: "ראשית אני מבקש לברך אותך על היוזמה הברוכה. מעיון בהודעות שצוטטו בכלי התקשורת מדובר במיזם שיעבוד כפיילוט בערים שונות בארץ. אולם העיר בני ברק אינה נכללת בפרויקט זה. את צרכי העיר בני ברק כב' מכיר מקרוב ומצבה הסוציו אקונומי הוא מן המפורסמות שבנתוני הלמ"ס. אודה לך באם כב' יואיל לשקול בחיוב את הכללת העיר בני ברק במיזם החשוב שלך".

מרגי הוסיף כי "אנו נמצאים ערב פורים ומתקרבים לחג הפסח. הכללת העיר בני ברק במיזם תביא בשורה של ממש לציבור החרדי ותאפשר לו לעבור את החגים בצורה קלה יותר".
יעקב מרגי חיים כץ כרטיס נטען

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד