י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המאבק בחיילים החרדים: תהלוכת החרדקי"ם של ילדי סאטמר

ילדי החיידר של סאטמאר בירושלים קיימו היום תהלוכה ברחובות ירושלים כשלבגדיהם מודבקים פוסטרים עליהם נכתב "חרדקים החוצה" • המלמדים המארגנים: "עשינו קידוש ה'. שמחים לחנך את הילדים לשנאה מובהקת לצה"ל ולחיילים החרדים"

המאבק בחיילים החרדים: תהלוכת החרדקי"ם של ילדי סאטמר

ילדי החיידר של סאטמאר בירושלים בתהלוכה נגד חיילי צה"ל ו'החרדקים': הילדים צעדו ברחובות כשלבגדיהם מודבקים פוסטרים מ'קמפיין החרדקים' עליהם נכתב "חרדקים החוצה" ועוד.

בשנים האחרונות הולכת ומתרחבת תופעת העלבת החיילים החרדים, תוך השימוש במילת הגנאי 'חרד"ק'. המילה נהגתה והוכנסה לשימוש כחלק מקמפיין מתוחכם וארסי המתנהל ע"י אנשי הפלג הקיצוני של היהדות החרדית בירושלים, וכבר קיבל את השם 'קמפיין החרדקים'.

היום (שלישי) בשעות הצהריים, הפך הקמפיין לצעדת מחאה פורימית, כאשר הילדים הצעירים של תלמוד תורה סאטמאר הסתובבו ברחובות ירושלים, כשלבגדיהם מודבקים פוסטרים מ'קמפיין החרדקים'.

המלמדים שארגנו את התהלוכה אמרו כי הם "מרוצים מאד מקידוש שם שמים שגורמת צעדת המחאה של הילדים", וכי "באמצעותה הם מחנכים את הילדים לשנאה מובהקת לצה"ל ולחיילים החרדים".

תלמוד תורה סאטמאר עומד תחת נשיאותו של האדמו"ר מהר"י מסאטמר ובראשות בנו בכורו רב הקהלה בירושלים הגרח"צ טייטלבוים, המתנגדים בחריפות "לשלטון הכופר הציוני".

ל'בחדרי חרדים' הגיע תיעוד בלעדי מהתהלוכה של הילדים המחופשים





















קמפיין החרדקים סאטמר תחפושות ירושלים קיצונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד