ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

ביטוח נגד עליית מחיר? HOT מובייל מקפיאה את תעריפי הסלולר ל-3 שנים

חברת HOT מובייל עדיין בשלב הגדילה שלה ונלחמת על נתח שוק משמעותי ומכאן המבצע האגרסיבי שנוגע בעצב רגיש של הלקוחות • היום מרבית חבילות הסלולר הזולות הן רק למשך 12 חודשים ראשונים שלאחריהם קופץ המחיר בצורה משמעותית

ביטוח נגד עליית מחיר? HOT מובייל מקפיאה את תעריפי הסלולר ל-3 שנים



מהלך מעניין של HOT מובייל: החברה הודיעה על השקת מבצע חדש בו היא מתחייבת למחיר קבוע בחבילות הסלולר למשך 3 שנים. הלקוח מצידו אינו מחויב או כבול כמובן. "HOT מובייל מייצרת סטנדרט חדש המאפשר ראש שקט מדאגות ומשיקה מבצע לטווח רחוק אמיתי תוך התחייבות לשמור על המחיר האטרקטיבי לשלוש שנים. הלקוח יכול לעבור מתכנית בכל רגע נתון, או ליהנות מהמחיר הקבוע", נמסר מהחברה.

החברה משיקה את המבצע עם 3 חבילות: תכנית ללא הגבלה עם 7 ג'יגה, ללא שיחות לחו"ל ב-39 שקל לחודש ל- 3 שנים; תכנית ללא הגבלה עם 12 ג'יגה, עם 500 דקות שיחה לחו"ל ב- 49 שקל לחודש ותכנית ללא הגבלה עם 100 ג'יגה, ואלף דקות שיחה לחו"ל ב-65 שקל לחודש. המבצע יימשך לאורך כל חודש מארס.

מ-HOT מובייל נמסר כי "התכניות החדשות מאפשרות ללקוח שקט נפשי כשהוא יודע מראש כמה הוא נדרש לשלם, ולא יחווה במהלך תקופת המבצע עליית מחיר".

חברת HOT מובייל עדיין בשלב הגדילה שלה ונלחמת על נתח שוק משמעותי ומכאן המבצע האגרסיבי שנוגע בעצב רגיש של הלקוחות - חשש מעליית מחירים בשוק עקב העסקה להעברת הבעלות בגולן טלקום.

היום מרבית חבילות הסלולר הזולות הן רק למשך 12 חודשים ראשונים שלאחריהם קופץ המחיר בצורה משמעותית (בדרך כלל מ-29 שקל לחודש ל-99 שקל לחודש). לגולן טלקום יש בימים אלו מבצע הצטרפות עם מחיר קבוע לשנתיים וכך גם למפעילה הקטנה טלזר. מעניין יהיה לראות אם חברות הסלולר הגדולות יגיבו להצעה של HOT עם חבילה דומה. מבצעי השקה דומים של HOT מובייל השפיעו לרעה על מניות חברות הסלולר באותו יום המסחר.
הוט מובייל תכניות סלולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד