י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

הקיצונים ניצחו: שירתתי בצה"ל והילד שלי לא יתחפש לחייל

מכיוון שאנשים כמו גיחזי מסתובבים בימינו כפטריות אחרי הגשם, לא נותרה לי ברירה אלא להורות לבן שלי לא להתחפש לחייל צה"ל. כפשרה סיכמנו על תחפושת של טייס חייל האוויר, תחפושת שלא בולטת ונותנת לאנשים יראים ושלמים לדבר השם להסתובב ברחוב בלי לראות חלילה מראות אסורים // יענקי פרבר בטור ל"בחדרי" על תחפושות החיילים

אילוסטרציה (יונתן זינדל, פלאש 90)
אילוסטרציה (יונתן זינדל, פלאש 90)

כמידי שנה בשנים האחרונות נושא התחפושות במגזר החרדי גועש בכל הנוגע לתחפושות של חיילים לילדים במגזר. בשנה האחרונה נראה כי נושא גיוס חרדים לצה"ל מעורר אצל כמה אנשים אובססיה כפייתית להשתלח בכל חרדי שחשקה נפשו להתגייס לצבא.

הפחד המדומה של אלו ששולחים את המפגינים לרחובות להפגין נגד גיוס חרדים לצה"ל - שאלפי בחורי ישיבה יעזבו בהמוניהם, והפחד שהם לא יהיו רלוונטיים ברגע שנושא ההתייצבות במדור בני ישיבות יפתר, גורם להם לאבד שליטה ולצאת בזעקות 'געוואלד', אף על פי שכולם יודעים שמקום ריאלי במפלגה שממנה נזרקו יהווה עילה להפסקת ההסתה נגד חיילים חרדים ו'גזירת השמד' תבוטל. בינתיים, עולם כמנהגו נוהג וכותרות מזעזעות נמרחות כל בוקר בצהובון הידוע.

בימים האחרונים התפרסמו, גם כאן ב"בחדרי חרדים", הודעות מטעם רבנים מכל החוגים והעדות בהן נכתב שהרבנים אסרו על ילדים במגזר החרדי להתחפש לחיילים.

מכיוון שאנשים כמו גיחזי מסתובבים בימינו כפטריות אחרי הגשם, לא נותרה לי ברירה אלא להורות לבן שלי לא להתחפש לחייל צה"ל. כפשרה סיכמנו על תחפושת של טייס חייל האוויר, תחפושת שלא בולטת ונותנת לאנשים יראים ושלמים לדבר השם להסתובב ברחוב בלי לראות חלילה מראות אסורים.

ככלל, אין סיבה לילדים חרדים להתחפש לחיילים. אין צורך שילדים אחרים יצעקו להם קריאות גנאי. הילד שלי לא צריך לקבל צעקות ברחוב. גם כשאני עושה מילואים אני לא נכנס לבני ברק עם מדים. בני ברק היא עיר חרדית ואם חשקה נפשו של מאן דהו מתושבי בני ברק לראות חיילים במדים, הוא מוזמן לצאת מגבולות העיר.

אני לא מצטער או כועס על אלו שעומדים מאחורי הקמפיין המביש של להלבין את פניהם של יהודים ברחובות העיר, רק מרחם על נשמתם כשיצטרכו להתמודד עם הילדים שלהם בעצמם.

לצערנו, הקיצונים ניצחו, מנצחים וינצחו בכל מגזר, תמיד.
תחפושת גיוס חרדים פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד