א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

אסון: חודשיים לפני החתונה - בחור חרדי נפטר בנסיבות טראגיות

כוחות משטרה והצלה איתרו בשעות הצהריים בחור חרדי ללא רוח חיים בדירה ברמת גן. ל"בחדרי חרדים" נודע כי מדובר בתלמיד ישיבה, בן למשפחה חרדית מוכרת מלונדון, שהיה אמור להינשא בקרוב עם בחירת ליבו בארה"ב • כל הפרטים

צילום ארכיון (זק"א תל אביב)
צילום ארכיון (זק"א תל אביב)

כוחות משטרה והצלה איתרו בשעות הצהריים (שלישי) בחור חרדי ללא רוח חיים בדירה ברמת גן. ל"בחדרי חרדים" נודע כי מדובר בתלמיד ישיבה, בן למשפחה חרדית מוכרת מלונדון, שהיה אמור להינשא בקרוב עם בחירת ליבו בארה"ב.

בני משפחתו קיבלו את הבשורה בתדהמה. ל"בחדרי חרדים" נודע כי הבחור, בן 23 שהגיע ללמוד בישראל, נפטר כאמור היום בנסיבות טראגיות לאחר שהשתתף אמש באירוע עם חברים.

גורם המקורב למשפחה אומר ל"בחדרי חרדים": "לפני מספר שבועות נערכה מסיבת האירוסין והייתה שמחה גדולה. המשפחה קיבלה את הבשורה מאוד קשה. בדיוק היום הם היו בקניות לחתונה וכבר הכל כמעט היה מוכן".

איש הצלה שהיה בזירה סיפר ל"בחדרי חרדים": "ראיתי את הבחור שוכב ללא רוח חיים במיטתו עם כיפה, ציצית, חולצה לבנה ומכנס שחור. גופתו הייתה קרה מאוד ומסתמן שהוא נפטר כבר באמצע הלילה".

המשטרה הודיעה בשעות האחרונות למשפחתו של המנוח, המתגוררת כאמור בלונדון, על מותו של בנם ועל הנסיבות הקשות מהן נפטר. המשפחה פנתה בשעות האחרונות לארגון זק"א תל אביב כדי לפעול לשחרור הגופה במהירות וללא נתיחה.

בזק"א תל אביב אומרים ל"בחדרי חרדים": "לאחר מאמצים מרובים מסתמן כי גופת המנוח לא תנותח ותשוחרר לקבורה מחר. בני משפחתו כבר בדרכם להלוויה שתיערך ככל הנראה בישראל".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה ל"בחדרי חרדים" כי אין חשד לפלילים באירוע.
בחור ישיבה לונדון רמת גן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד