י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מינויים ב'עדה החרדית': הגאב"ד מינה שלושה מו"צים

התרגשות ב"עדה החרדית": גאב"ד העדה החרדית, הגאון רבי יצחק טוביה וייס, מינה שלושה מו"צים חדשים. הדבר נחשב להיסטוריה ב'עדה', מאחר וכבר זמן רב לא מינו ב'עדה' מורי צדק חדשים • כל הפרטים

הגאב"ד הגרי"ט וייס.
הגאב"ד הגרי"ט וייס.

התרגשות ב"עדה החרדית": גאב"ד העדה החרדית, הגאון רבי יצחק טוביה וייס, מינה אמש (שלישי) שלושה מו"צים חדשים. הדבר נחשב להיסטוריה ב'עדה', מאחר וכבר זמן רב לא מינו ב'עדה' מורי צדק חדשים.

המינוי הראשון הוא של הרב שלמה וולדנברג, הנמנה על קהל פרושים, בן הגאון רבי שמוחה בונים וולדנברג זצ"ל ותלמיד ראש ישיבת בריסק, הגרא"י סאלאווייציק. הרב מתלווה כבר תקופה ארוכה לגאון רבי אברהם יצחק אולמן, רבה של גבעת שאול וחבר הבד"צ, וישמש כמורה צדק בשכונת גבעת שאול ורב בית הכנסת מערב גבעת שאול.

המינוי השני הוא של הרב חיים ברי"ע עהרנטאל, מחסידי קהל חסידי ירושלים, נכד הרה"צ ר' משה עהרנטאל זצ"ל, ותלמידו של הגר"מ ברנסדרופר - 'הקנה בושם' זצ"ל. הרב לומד אצל הרה"צ המקובל ר' אביש ציינווירט בכולל של אנשי מעמד, וישמש כמורה צדק בקהל חסידי ירושלים.

המינוי השלישי הוא של הרב ר' מאיר ירבלום, מחסידי ברסלב ומשפיע "במורשת הנחל", שמאז קבע מושבו בעיר צפת ונסמך על ידיו של הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטר. הרב ישמש כמורה צדק בעיר הקודש צפת.

במעמד לחיים מיוחד שהתקיים אמש במעונו של הגאב"ד בגוש 80 בירושלים הוכרז על המינויים החדשים והגאב"ד איחל להם "הצלחה מרובה וסייעתא דמיא בעבודת הקודש".

ל'בחדרי חרדים" נודע כי בימים הקרובים צפויה הנהלת העדה החרדית להתכנס ולאשר את המינויים החדשים.
העדה החרדית הרב יצחק טוביה וייס מינויים מוצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד