כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

חני מתחננת: התפללו על בני, "מרדכי היהודי" שיעבור ניתוח בתענית אסתר

מאז נפצע בתאונת דרכים לפני כחצי שנה הוא שוכב בבית החולים, עכשיו אמו מבקשת בתחנונים: הקב"ה סידר שהניתוח דווקא מחר בתענית אסתר, והחולה הוא מרדכי, ואני יכולה להעיד שהוא מרדכי היהודי... כל דקה בחייו התנהג כיהודי כשר ואמיתי, אנא התפללו: רפאל מרדכי בן חנה

חני מתחננת: התפללו על בני, "מרדכי היהודי" שיעבור ניתוח בתענית אסתר



את הפוסט הבא כתבה חני הורוביץ מתוך לבה השורף, בעודה סועדת את בנה, רפאל מרדכי בן ה- 16, ששוכב בבית חולים כבר יותר מחצי שנה, לאחר שנפצע בקיץ האחרון בתאונת דרכים סמוך לרמת שלמה כשרכב על אופניים חשמליים, ומאז לא קם ממיטתו ואינו מגיב לסביבתו.

המקרה הכואב הזה שאירע למשפחת הורביץ הידועה מעיסוק האם חני בתחום הנדל"ן, נגע ללבבות רבים. הכאב העצום, על עלם חמודות מוצלח ומוכשר ויגע בתורה, שברגע אחד פציעתו הקשה שינתה את חיי המשפחה כולה - הביא רבים ורבות להתפלל ולקבל זכויות לרפואת רפאל מרדכי בן חנה.

"עוד לא התחלתי לכתוב ואני כבר בוכה.... (ומי שמכירה אותי יודעת שאני נחשבת חזקה), וזה אחרי שאני יושבת משש בבוקר לרשום הרצאה על יום האשה... עם אין סוף פעמים כמה שהאשה חזקה.

רפאל מרדכי עובר ניתוח להחזרת העצם בראש מחר בעז"ה.
אנא, תתפללו עליו, תתפללו שנזכה לשמוע אותו מדבר, שברכתו שהרב אדלשטיין ז"ל כתב לו תתקיים, שיהיה כבר בריא ושלם. שיעמוד וילך וידבר.

כמה לא פשוט זה לראות ילד שבמשך 6 חודשים וחצי שוכב ולא יכול לזוז כמעט, ומסתכל עם עיניים טהורות ומנסה להוציא מילים, ולא מדבר. ילד צדיק אמיתי שכאילו כלוא בתוך הגוף שלו.

כל מעשה טוב שתעשו לרפואתו תבורכו. כל מי שתוכלו לבקש ממנו להתפלל, או לבקש מתלמידים שיתפללו, חייבים לקרוע את השמים! מרדכי היהודי ביקש מאסתר לבקש מאחשוורוש - והיא ביקשה מעם ישראל לצום שתצליח.

הקב"ה סידר שהניתוח דווקא מחר בתענית אסתר, והחולה הוא מרדכי, ואני יכולה להעיד שהוא מרדכי היהודי... כול דקה בחייו התנהג כיהודי כשר ואמיתי.

תודה לכולכן.
מעריכה ומוקירה ומתפללת שאזכה לבשר בשורות טובות.

חני".
תפילה מרדכי היהודי תאונת דרכים אופניים חשמליים בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד