ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

תלמיד ישיבה נפצע קשה הלילה בתאונת עבודה

צעיר חרדי כבן 20 נפצע קשה הלילה באיזור התעשייה בבית שמש לאחר שהתהפך עם מלגזה עליה נהג • ל'בחדרי חרדים' נודע כי הפצוע הוא תלמיד ישיבת מיר תושב שכונת סטמפורד היל בלונדון, שהועסק במקום יחד עם חבריו באופן זמני, ונהגו במלגזה למרות שאין ברשותם רשיון נהיגה מתאים

תלמיד ישיבה נפצע קשה הלילה בתאונת עבודה
pixabay

צעיר חרדי כבן 20 נפצע קשה הלילה באיזור התעשייה בבית שמש לאחר שהתהפך עם מלגזה עליה נהג.

במהלך הלילה (ד') בסמוך לשעה 2:00 אירעה תאונת עבודה בבית שמש, צעיר חרדי כבן 20 התהפך עת נהג על מלגזה באזור התעשייה הצפוני בבית שמש. כונני איחוד הצלה וצוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא סובל מחבלות רבות.

חוקרי משטרה ובוחן תנועה הגיעו למקום, עיכבו לחקירה את מנהל העבודה ומנהל המפעל ובסיום החקירה שוחררו. נפתחה חקירה בשיתוף משרד העבודה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הפצוע הוא תלמיד ישיבת מיר תושב שכונת סטמפורד היל בלונדון, שהועסק במקום יחד עם חבריו באופן זמני, ונהגו במלגזה למרות שאין ברשותם רשיון נהיגה מתאים.

חברו של הבחור, מספר ל'בחדרי חרדים': "ישנם בחורים במיר שיוצאים בשעות הערב לעבודות מזדמנות. בדומה להם, יהושע יצא אמש לעבודה על מלגזה במפעל סבון. במהלך העבודה, מסיבה לא ברורה, הוא הסתבך עם הנהיגה והתהפך ונפצע קשה".

"אמו של הבחור קיבלה את הבשורה באופן קשה מאוד, והיא בדרכה לישראל בכדי לשהות לצד בנה בבית החולים. בישיבה מייחלים ומתפללים לשלומו. מספר בחורים ששהו לצידו אמש בזמן הפציעה, נחקרו היום במשטרה".

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי מצבו מוגדר בינוני עד קשה והוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם וסובל מחבלות בכל חלקי גופו. ל'בחדרי חרדים' נודע כי הוא סובל מחבלות בריאותיו ורופאיו מקווים שלא הייתה פגיעה במוחו.

הציבור נקרא להעתיר בתפילה עבור הפצוע יהשוע העשיל בן חנה גננדל לרפואה שלמה.
תאונת עבודה מלגזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד