י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

צפו: הקטסטרופה בבני ברק הגיעה לכנסת

בתקופה האחרונה 'בחדרי חרדים' מביא את זעקת תושבי בני-ברק על מצב התחבורה בעיר שהפך לקטסטרופה, משלל סיבות. הדברים יצרו הד נרחב ופורסמו במקומות רבים. חבר הכנסת מקלב מצא לנכון לטפל בעניין

מקלב. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
מקלב. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

 

ח"כ אורי מקלב, יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה קיים הבוקר דיון בועדה בעניין הקטסטרופה בכבישי בני ברק. מקלב קרא במהלך הדיון לנציגי משרד התחבורה והגורמים הרלוונטיים לפעול באופן מיידי, וכי לא יתכן שתושבי בני ברק יסבלו.

"בתקופה האחרונה מה שקורה בבני ברק זה בלתי נסבל. הם מנסים ליצור פתרונות תוך כדי עבודה אבל זה מסכן את התושבים. יש את היכולות וצריך לעשות את זה, התוצאות בשטח בלתי נסבלות, אני נמנע מלהגיע להעיר, הזמן שלוקח לנסוע בתוך העיר הוא יותר מאשר כל הדרך מירושלים. מגיע לתושבים את המענה והזכות, לא יהיה שיתוף פעולה עם ראשי הערים, הציבור לא יסכים למהפכות".



"בחלק הישומי, צריך לעשות את זה במהירות, זה הכי חשוב. הבעיה יכולה להפוך לבעיה לאומית וקטסטרופה של ממש. צריך להיות שילוב מהיר של כל מה שהעלינו פה היום, בביצוע מהיר ותקצוב מתאים, כל דבר צריך לתמוך במטרה. גם תשתיות, גם טכנולוגיה חדישה להכניס למערכות, וכמובן תחבורה ציבורית ראויה. ברור שצריך פעילות חירום, המערכת צריכה להיכנס לחירום במצב הזה. בגלל מה שקורה היום ובשביל מה שצופה העתיד"

"חיי שעה - הצפיפות שיש בגוש דן כדוגמא, הופכת את החיים שם לבלתי נסבלים, היא מסכנת את התושבים, מנסים למצוא פתרונות, צריך להשקיע גם מאמצים לצרכי חיי השעה האלה"

קטסטרופה בבני ברק אורי מקלב תשתיות וכבישים פקקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד