ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

תיעוד ממסע הלוויית הבחור דובי ורצברגר ז"ל

מאות בני משפחה, מכרים, ידידים ורבנים, ליוו הערב למנוחות את תלמיד הישיבה דב (דובי) ורצברגר ז"ל, בבית העלמין בהר המנוחות בירושלים • תיעוד

דובי ורצברגר ז"ל
דובי ורצברגר ז"ל

מאות בני משפחה, מכרים, ידידים ורבנים, ליוו הערב (רביעי) למנוחות את תלמיד הישיבה דב (דובי) ורצברגר ז"ל, בבית העלמין בהר המנוחות בירושלים.

כפי שדווח אמש לראשונה ב"בחדרי חרדים", גופתו של ורצברגר ז"ל אותרה אמש בדירה ברמת גן לאחר שנפטר בנסיבות טראגיות.

אחד הנוכחים בהלווייה אמר בשיחה עם "בחדרי חרדים": "הייתה הלווייה מכובדת מאוד. חבריו של דובי התקשו להאמין שהוא איננו. אמו של דובי הייתה נראית שבורה ומרוסקת. היא לא הפסיקה לבכות. ארוסתו נפרדה ממנו לבדה במשך מספר דקות באמבולנס וזעקה "למה זה קרה לי?".

אחד הרבנים בישיבת אור שמח, בה למד הבחור דובי ז"ל, אמר בשיחה עם "בחדרי חרדים": "לפני שנה וחצי דובי סיים מסלול חרדי בצה"ל והגיע ללמוד בישיבה חצי יום. הוא היה יושב ולומד בהתמדה. הוא היה חייכן ועזר לכולם".

לדבריו, "לפני תקופה, כשדובי התארס, כל הישיבה חגגה, כולם שמחו, ועכשיו זה נגמר בטרגדיה גדולה - דובי נפטר ובמקום שחבריו ישמחו בחתונתו בעוד כחודשיים, הם קברו אותו".

כזכור, אמש פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי כוחות משטרה איתרו את המנוח דובי ורצברגר ז"ל בשעות הצהריים בדירה ברמת גן - שם נהג לשהות עם חבריו - כשהוא ללא רוח חיים. במשטרת ישראל נמסר כי אין חשד לפלילים.

מדובר כאמור בטרגדיה גדולה מאחר ודובי ז"ל התארס רק לאחרונה עם בחירת ליבו והיה אמור להתחתן בתקופה הקרובה. גורם המקורב למשפחה אמר לבחדרי חרדים: "לפני מספר שבועות נערכה מסיבת האירוסין והייתה שמחה גדולה. המשפחה קיבלה את הבשורה מאוד קשה. בדיוק היום הם היו בקניות לחתונה וכבר הכל כמעט היה מוכן".

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.











דובי וורצברגר הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד