י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרשת עוקץ ענקית נחשפה בי-ם; עשרות חרדים נעקצו במיליונים

פרשת עוקץ ענקית נחשפה בעקבות תחקיר "בחדרי חרדים": חרדי בן 40 תושב ירושלים נעצר על ידי המשטרה בחשד לעוקץ מיליונים מעשרות מכריו, בני משפחתו הקרובים ואף מעל בכספי קרן צדקה מוכרת • כל הפרטים על פרשיית הענק בפרסום ראשון

החשוד בעוקץ המיליונים על רקע מגרש הרוסים
החשוד בעוקץ המיליונים על רקע מגרש הרוסים

"העוקץ הירושלמי" • פרשת עוקץ ענקית נחשפה בעקבות תחקיר "בחדרי חרדים": בחודשיים האחרונים עמל דסק התחקירים של "בחדרי חרדים" על תחקיר גדול בנוגע לחרדי תושב ירושלים שעקץ לכאורה עשרות בני אדם, בהם מכרים רבים ואף קרובי משפחה, בסכום כולל של מיליוני שקלים, כך לטענת נעקצים רבים עמם שוחחנו והמסמכים שנמסרו לנו.

נגד החשוד הוגשו בשנים האחרונות תלונות רבות במשטרה, אך הדברים התנהלו בעצלתיים והחקירה לא התקדמה. בעקבות פניית "בחדרי חרדים" בימים האחרונים למשטרה, החלו החוקרים לטפל ברצינות בפרשה והחקירה קיבלה תפנית משמעותית.

היום (רביעי) הגיעו חוקרי המשטרה אל ביתו של החשוד ועצרו אותו בחשד לעוקץ מיליונים. כאמור, מדובר בחרדי בן 40 תושב ירושלים שעל פי החשד עקץ קרובי משפחה, מכרים ואנשים נוספים בסכום כולל של מיליוני שקלים.

בנוסף, חוקרי המשטרה בודקים טענות לפיהן, החשוד אף מעל בכספי קרן צדקה ידועה, זאת בנוסף לעוקץ נגד לקוחות של משרדי עורכי דין בהם עבד בעבר.

מחר יובא החשוד לבית משפט השלום בירושלים להארכת מעצרו. ל"בחדרי חרדים" נודע כי המשטרה תבקש ככל הנראה לפרסם את שמו ותמונתו במטרה שנעקצים רבים נוספים יבואו להתלונן במשטרה.

בנוסף, ל"בחדרי חרדים" נודע כי אחד מהנעקצים, שרובם חרדים, קיבל בימים האחרונים שיחה מהמשטרה בה ביקשו ממנו לגשת ולהתלונן. הנעקץ התייעץ עם רבו, שהורה לו לגשת ולהתלונן מאחר ומדובר בעוקץ סדרתי שבמידה ולא יטופל על ידי רשויות החוק יפגע באנשים נוספים.

בימים הקרובים נפרסם את התחקיר המלא עם כל העדויות, המסמכים והסיפורים של הקרבנות.
העוקץ הירושלמי עוקץ ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 54 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד