י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

150 מיליארד ד' בסרטון אחד: העצה שנתן ביל גייטס למארק צוקרברג לקראת נאומו בהרווארד

סרטון שהפיקה האוניברסיטה בעקבות ההודעה כי מנכ"ל פייסבוק ינאם בטקס הענקת התארים השנה, חשף את היעדר כישורי המשחק של שני המיליארדרים

ביל גייטס ומארק צוקרברג בסרטון של אוניברסיטת הרווארד
ביל גייטס ומארק צוקרברג בסרטון של אוניברסיטת הרווארד



אוניברסיטת הרווארד בארה"ב הודיעה השבוע כי מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק , יישא את הנאום בטקס הענקת התארים של בוגרי האוניברסיטה בעוד חודשיים.

לרגל האירוע הצפוי, הוציאה הרווארד סרטון מבוים קצר בו נראה צוקרברג מתייעץ לגבי מה יאמר בנאום הצפוי, עם ביל גייטס, המייסד שותף של מיקרוסופט , אשר נאם בעצמו באותו הטקס בשנת 2007. לשניים יש עוד מהמשותף - שניהם נשרו מלימודיהם באוניברסיטת הרווארד אחרי שנתיים.

נאומו של גייטס בהרווארד לפני עשור היה גדוש דברי שנינות. "חיכיתי יותר מ-30 שנה לומר את זה: 'אבא, תמיד אמרתי לך שאחזור להשלים את התואר'", אמר גייטס בנאום שהוקדש ברובו לעידוד בוגרי הרווארד לנצל את כישוריהם לשיפור חייהם של אחרים.

"עם זאת, אם לשפוט על פי המשחק החלול בסרטון המשותף עם גייטס", ציינה כתבת השווקים של אתר מרקטווץ', ברברה קולמאייר, "לצוקרברג בבירור נותרה עוד עבודה רבה".



"עם הון אישי משותף של כמעט 150 מיליארד דולר, ניתן להניח שצוקרברג וגייטס היו יכולים להרשות לעצמם כמה שיעורי משחק", הוסיפה.

רבים ברשתות החברתית הסכימו כי עדיף שצוקרברג וגייטס ידבקו בתחומים שבהם הם מבינים, וימנעו ממשחק.




"מדהים איזה התקדמות יש בבינה מלאכותית. צפו בשני הרובוטים האלו משוחחים ביניהם", כתב גולש בטוויטר בצירוף הסרטון של צוקרברג וגייטס.
ביל גייטס מארק צוקרברג אוניברסיטת הרווארד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד