י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

דווקא הימין אשם בהקמת הגטו בדרום ת"א // מאי גולן

אותה ממשלת ימין מפוארת, שמתגאה תמיד שסגרה את הגדר (ואכן כל הכבוד לה על זה) ומבטיחה שוב ושוב ושוב להוציא את המסתננים ולעצור את העוול המתמשך לאזרחי ישראל שנכבשו ללא שום התראה על ידי 100,000 מסתננים שעיוותו כל סממן תרבותי, צביוני, יהודי וטריטוריאלי שהיה שם קודם // מאי גולן

אילוסטרציה (יונתן זינדל, פלאש 90)
אילוסטרציה (יונתן זינדל, פלאש 90)

כשאסתר גלילי ז"ל בת ה-60 נרצחה באכזריות על ידי מסתנן סודני כשירדה לקנות משהו מהמכולת מתחת לביתה במדינת דרום ת"א, יצאו אלפים לרחובות להפגין. כשקשישה בת-83 ונכה בת-50 הוכו והותקפו באכזריות ובוצעו בהן מעשים אסורים על ידי מסתננים אריתראים במדינת דרום ת"א יצאו מאות לרחובות.

כשמסתנן אריתראי פרץ לדירה במדינת דרום ת"א - תקף ילדה בת-8 בזמן שישנה במיטתה, ביצע בה מעשים חמורים, דקר בבטן את אמה והכה את האב, יצאו עשרות לרחובות. השבוע, כשקשישה נוספת בת-80 הוכתה באכזריות וברוטאליות מחרידה באמצע הרחוב – ניחשתם נכון, במדינת דרום ת"א, כבר יצאו לרחובות בודדים ספורים של אנשים.

זה קרה בשבת קודש. במוצאי שבת כבר יצאו המסתננים עם נשותיהן העברייניות לרחוב כשהתינוקות שהן יולדות פה במרץ על גביהן ואמרו היישר למצלמות: "אתם זבל של מדינה", "אתם דאעש", "תחזרו לתימן זה לא מדינה שלכם", "אתם לא יהודים". את המרגליות האלו לא הפיקו מסתננים שיכורים והזויים לא, הם הגיעו מנשותיהן הלבושות ומצוידות היטב, כשהן דוברות כבר עברית רהוטה, חמושות באייפונים משלהן ומסתכלות ישר ללבן של המצלמה שעומדת מנגד.

מי הצליח להרדים את עם ישראל אני שואלת. אני הולכת להפתיע אתכם. מי שקורא את הטורים שלי כבר יודע שאני רגילה להאשים את השמאל והתקשורת המזוייפת בכל תחלואיו של עם ישראל ושלא תטעו, הם בהחלט אשמים בכח ובלגיטימציה המסוכנת שיש למסתננים הבלתי חוקיים על וכנגד עם ישראל, הם ושופטי בג"צ יזכרו לדראון עולם על מה שעוד עתיד להיות פה עם מפעל הילודה המשומן והממומן היטב, שמניב-5000 לידות אריתראיות בשנה, בחסות מענקי הלידה שמעניק לכל ילד המוסד לביטוח לאומי; אבל לא הם אלו שהרדימו אותנו ועושים עלינו חתיכת סיבוב, זה דווקא אלו שבחרנו בהם. אותה ממשלת ימין מפוארת, שמתגאה תמיד שסגרה את הגדר (ואכן כל הכבוד לה על זה) ומבטיחה שוב ושוב ושוב להוציא את המסתננים ולעצור את העוול המתמשך לאזרחי ישראל שנכבשו ללא שום התראה על ידי 100,000 מסתננים שעיוותו כל סממן תרבותי, צביוני, יהודי וטריטוריאלי שהיה שם קודם.

קשה לי. קשה לי לצאת נגד מי שאמור להגן עלי. נגד מי ששמתי בו את מבטחי, נגד מי שהסתכל לי בעיניים והבטיח והבטיח שזה לא ימשיך. אבל זה ממשיך. זה ממשיך בחסות כל מפלגות הימין, זה ממשיך בחסות שר פנים מש"ס שאפילו לא טורח לעשות כאילו הוא מנסה. אז נכון, אתם תגידו לי בתגובה שבג"צ מבטל להם חוקים, תגידו לי שארגוני השמאל לא נותנים, תגידו לי שמדינות אחרות כבר אמרו שהם לא באמת פליטים אבל עדיין לא מגרשות, תגידו כמובן שכחלון לא נותן לעקוף את בג"צ מתוקף ההסכם הקואליציוני שכפה על רוה"מ ומתוקף היותו מחופש לתחפושת הכי שווה: "שומר הסף של בית המשפט" (מה שאני מבטיחה לכם - לא יחזיק לו בבחירות הבאות, עם ציבור בוחרים שלם שמרגיש שנבגד על ידי מי שרכב עליהם עם אג'נדה שקרית) – הכל נכון, נכון, נכון ונכון!

ועדיין, במדינת ישראל קיים כבר 6 שנים גטו. גטו דרום ת"א. שם יהודים, אזרחים ישראלים, עובדים זרים חוקיים – כולם יחד, נכנסים להסגר מהרגע שהמסתננים חוזרים מעבודותיהם היישר אל השטח בו הם שולטים. ולא, אל תגידו לי איפה המשטרה. המשטרה שתוגברה על ידי השר לבטחון פנים גלעד ארדן שוב ושוב, בעוד ועוד שוטרים, יס"מ, מג"ב, חיל סיור רגלי, פרשים, אופנוענים, סיירים, פקחים ועוד, מתעסקת בפשיעת המסתננים כל היום וכל הלילה 24/7 – אבל יש לי חדשות בשבילכם: אם תביאו את כל משטרת ישראל לדרום ת"א הפשיעה לא תיפסק, וזאת מכיוון שתרבות של אנשים שלא מכירים בזכות הקיום הבסיסית של המדינה הזאת לא תשתנה לא עכשיו ולא לעולם.

אז יפה מצידך מר ראש הממשלה שהעלית אתמול פוסט שמבטיח לקשישה שכבר לא תתאושש מהטארומה שחוותה שהיא ובני משפחתה צריכים לחיות בביטחון, אתה הרי יודע שכל עוד המסתננים עדיין פה - זה לא יקרה לעולם. יפה שהנחית את השר גלעד ארדן לתגבר, אך אם היית מגיע לסיור במדינת דרום ת"א המזוויעה היית מגלה שאין כבר צורך לתגבר יש צורך אחד – לגרש! מה שהבטחת לנו שיקרה בכל השנים האחרונות.

בפוסט הבא שלך בנושא המסתננים (שבטח יעלה במקרה הפשיעה המזוויע הבא של אריתראי כלשהו), אני מבקשת אם אפשר, שתנחה במקום את שר הפנים שלך אריה דרעי שכבר שנה וחצי בתפקיד, לנסות אולי ולהניע מהלכים כמו קודמיו בתפקיד. אולי גם תנחה את המשפטנים הרבים שמקיפים אותך איך לא לתת לשופטים מנותקים לנהל לנו את החיים, על הדרך אם אפשר, תנחה את ראש עיריית ת"א רון חולדאי (שלא מזמן העברת לו 100 מיליון ש"ח לבניית גני ילדים ומוסדות עבור עשרות אלפי הילדים האריתראים שנולדים פה מדי יום), לדאוג טיפה יותר יותר לאזרחיו רחמנא ליצלן, מאשר למהגרים בלתי חוקיים והכי טוב מר ראש הממשלה שתנחה את הצוות האישי שלך (לא אתה כמובן כי זה מסוכן אני יודעת), להגיע אלינו קצת. בלי רעש, בלי מצלמות ובלי ליווי של-100 מאבטחים, רק אתם והמסתננים.

טוב זה בטח לא יקרה בזמן הקרוב. אני יודעת שאני חולמת. כי ביום שזה יקרה הזעזוע שלכם יהיה כל כך גדול, עד שהמחדל הגדול הזה של מדינת ישראל שעוד יהווה בכייה לדורות – לא ימשיך עוד לילה אחד של סיוט. אז לילה טוב.
מסתננים דרום תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד