י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

כתב אישום חמור נגד "ההורים המתעללים": האב תקף והאם עירתה מלח

בלתי נתפס - הפרקליטות הגישה בוקר כתב אישום נגד האם והאב החשודים בהתעללות חמורה בילדם בן הארבע • מפרטי כתב האישום עולה תמונה מזעזעת של התעללות ומעשים חמורים בחסר ישע - כל הפרטים שהותרו לפרסום ב'בחדרי חרדים'

כתב אישום חמור נגד "ההורים המתעללים": האב תקף והאם עירתה מלח
נתי שוחט, פלאש 90

פרקליטות מחוז ת"א הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד זוג הורים ממרכז הארץ בגין עבירות שביצעו כלפי בנם בן הארבע בעת שהיה מאושפז בבית החולים תל השומר.

לאב מיוחסים שני מקרים של עבירה חמורה בבן משפחה. לאם מיוחסות העבירות תקיפת קטין הגורמת לו חבלה חמורה על ידי אחראי, תקיפת קטין הגורמת לו לחבלה של ממש על ידי אחראי - ריבוי מקרים, והתעללות בקטין חסר ישע.

על פי כתב האישום, הנאשמים - הוריו של ילד בן ארבע שאושפז החל מחודש מרץ 2016, כשש פעמים בבית חולים תל השומר. במהלך האשפוז, עת האמא ישנה במיטה הסמוכה למיטתו של הפעוט, ביצע האב בפעוט מעשה חמור. במהלך האשפוז, בהזדמנויות רבות, תקפה האם את ילדה הפעוט, על ידי כך שהזריקה לעירוי שלו מים בתוספת מלח שולחני וכן אמפולות של סודיום כלוריד.

כתוצאה מהמעשים הללו, הפעוט שלשל, חומו עלה ונגרמו תנודות ברמת הנתרן בדמו. ב- 6.2.17, הזריקה הנאשמת לפעוט מים עם מלח בכמות שהעלתה את רמת הנתרן בדמו של הפעוט בצורה קיצונית, באופן שגרם לסיכון ממשי לחייו, והוא הועבר לטיפול נמרץ.

גם לאחר האמור לעיל וחרף הסיכון הממשי שגרמה הנאשמת לחייו של הפעוט, המשיכה הנאשמת להזריק לפעוט מים להם הוסיפה מלח שולחני ואמפולות של סודיום כלוריד, וגרמה לו לחבלות של ממש ולחוסר יציבות במצבו הבריאותי.
מודיעין עילית ההורים המתעללים כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד