כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מתנדבי החסד רקדו עם האברך שנפל מגובה • צפו

החולים בתל השומר חגגו עם המתנדבים. תיעוד וידאו משמח במיוחד לרגל חג הפורים

מתנדבי החסד רקדו עם האברך שנפל מגובה • צפו

אירועי שמחת פורים נפתחו אמש (רביעי) בבית החולים שיבא בתל השומר ביוזמתו של העסקן איש החסד ר' חונה דייטש, המסתובב בימים שקודם הפורים בכל המחלקות בבתי החולים, יחד עשרות מתנדבים שמביא מכל רחבי הארץ.

בכל מחלקות הילדים חילקו אלפי "פקלא'ך" - שקיות ממתקים למשפחות, כך גם תחפושות שנתרמו על ידי קבוצת האווטספ "אנשים טובים באמצע הדרך", של אסתי שוורץ. רגע מרגש במיוחד נרשם אתמול במחלקה בתל השומר, שם מאושפז עדיין האברך הרב יוסף יום טוב בן טובה גיטל צין מחסידות ויז'ניץ, שנפל מגובה רב בערב שמחת תורה האחרון לאחר שסגר את סוכת בית המדרש.



הרב צין ממשיך להחלים ובחסדי שמים ישוב לאיתנו במקום נערכו ריקודים יחד עם רבני החסידות הגאון רבי ישראל גרינברגר והגאון רבי יעקב יצחק קליין. במקום הופיע הקלידן צביקי לוקר יחד עם אברכי חסידות ויז'ניץ, והשמחה הרקיעה שחקים.

העסקן ואיש החסד ר' חונה דייטש אומר ל'בחדרי חרדים': "אי אפשר לתאר את ההתרגשות הגדולה בבתי החולים שמגיעים המתנדבים שלי ללא כל שכר ומשמחים את החולים בימים שכל עם ישראל מתכונן ומתרוצץ ברחובות העיר ועורך קניות לימים הגדולים הם נמצאים בבתי חולים, כי לפחות שבימים קודם הפורים אני מגיע ומשמח אותם, מלבד פורים עצמו שהרשימה מתארכת מחולים הנמצאים בביתם המחכים שיבואו לשמח אותם, וברוך ה' הזמרים מתנדבים ומוכנים לכל קריאה גם ביום הפורים".













תל השומר חסד בית חולים נפילה מגובה פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד