י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מלכת היופי לשעבר, מור ממן, חוזרת בתשובה: "אין יום שאני לא מודה לה'"

"אין יום, דקה, שנייה שאני לא מודה לו ואומרת לו כמה אני אוהבת אותו. הוא שומר ומגן עלי, הוא מלווה אותי כבר 6 חודשים בתשובה שלי"

צילום: aliexpress
צילום: aliexpress

מור ממן, מלכת היופי של ישראל בשנת 2014, מתקרבת ליהדות מזה חצי שנה. היא רק בת 21 וכבר מצליחה לרגש את קהל העוקבים שלה בפוסטים מרגשים: "התחלתי לשמור שבת ולהשתתף בשיעורי תורה כי הרגשתי שיש לי הכל ואין לי כלום. היום אני מרגישה אושר אמיתי".

אתמול, בתאריך שבו צוין יום האישה הבינלאומי, פרסמה מלכת היופי והדוגמית, פוסט רוחני מרגש: "אהבה מטורפת לבורא עולם מלך מלכי המלכים. אין יום, דקה, שנייה שאני לא מודה לו ואומרת לו כמה אני אוהבת אותו. הוא שומר ומגן עלי, הוא מלווה אותי כבר 6 חודשים בתשובה שלי, נותן לי להבין מה זה להיות אדם טוב ,מה זה לאהוב את השם אלוקיך בכל ללבך. הוא שולח לי שליחים ונשמות טובות שעוזרות לי ואומרים לי את המילה הנכונה. הוא המגשים את החלומות שלי ,הוא פותח לי דלתות בעסקים ובחיים האישיים. הוא ממלא אותי באושר שלא נגמר. תחייכו, אתם הילדים של מלך מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך. ברוך שעשני אישה ,יום האישה שמח".

בראיון למאקו סיפרה ממן: "אני שומרת שבת והולכת שלוש פעמים בשבוע לשיעורי תורה ולבית הכנסת. אני עכשיו בברזיל ואני לא בבגד ים או מעלה תמונות בבגד ים. אמנם הייתי חילונית, אבל תמיד הייתה לי זיקה לדת. התחלתי להתקרב לדת כי הרגשתי שיש לי הכל בחיים האלה ואין לי כלום. אני מרגישה אושר אמיתי שלא תלוי בדבר ונכנסתי שותפה בחברת קוסמטיקה אמריקאית. יש לנו כ-20 סניפים ב-11 מדינות באמריקה ובימים אלה אנחנו מתרחבים גם לברזיל ועוד מדינות. הקרבה להשם עושה לי טוב, כי הדת בעצם מלמדת אותך להיות בן אדם יותר טוב".





מור ממן מלכת היופי חזרה בתשובה תפילה אמונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד