כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הפרקליטות: דברי הרב עמאר נגד המצעד אינם פליליים

הפרקליטות קבעה היום (חמישי), כי דברים שאמר רבה של ירושלים הרב שלמה משה עמאר, בגנות אנשי מצעד התועבה אינם מצדיקים פתיחה בחקירה פלילית. כך מדווח הערב ערוץ 2 • הפרקליטות: "הרב לא קרא, לא במישרין ואף לא באופן משתמע, לפעול באלימות כלפי המצעד בירושלים ואנשיו"

הרב עמאר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
הרב עמאר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 

הפרקליטות קבעה היום (חמישי), כי דברים שאמר רבה של ירושלים הרב שלמה משה עמאר, בגנות אנשי מצעד התועבה אינם מצדיקים פתיחה בחקירה פלילית. כך מדווח הערב ערוץ 2.

כזכור, בראיון לעיתון "ישראל היום" לפני כארבעה חודשים, התבטא נגד המצעד בירושלים ואנשיו וכינה את הצועדים "כת של תועבה החייבים מיתה". דבריו של הרב היכו גלים בכל כלי התקשורת, ועוררו סערה רבה. נשמעו קריאות המבקשות להדיח את הרב מתפקידו, למרות שהוא הביע את עמדתו ההלכתית והתורנית. 

בעקבות האמירה הקשה והמחאה הציבורית הנרחבת, הגיעו שורה של פניות ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, שיורה על פתיחה בחקירה פלילית נגד הרב עמאר.

היום כאמור, קבעה הפרקליטות כי דבריו של הרב אינם מצדיקים חקירה פלילית.

בהחלטת פרקליטות המדינה בעניין דבריו של הרב עמאר נכתב: "עיון בדברים מעלה כי הרב עמאר לא קרא, לא במישרין ואף לא באופן משתמע, לפעול באלימות כלפי המצעד בירושלים ואנשיו. לשיטתו, דרך הפעולה הנכונה היא לפנות אליהם בדרך של הידברות ולעודדם לשנות את דרכיהם".

הרב עמאר מצעד התועבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד