כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

על רקע מאבק השבת: פאב המפלצת ממשיך להתסיס את ירושלים

למרות שהיה נראה כי סאגת פאב המפלצת מאחורינו, זאת לאחר שנחשף ב"בחדרי חרדים" כי בית המשפט קיבל את דרישת עיריית ירושלים והוציא צו סגירה לפאב - הבוקר נראה כי 'לא דובים ולא יער' והמפלצת ממשיכה לזרות מלח על פצעי חילולי השבת בבירה

גן המפלצת
גן המפלצת

למרות שהיה נראה כי סאגת פאב המפלצת מאחורינו, זאת לאחר שנחשף ב"בחדרי חרדים" כי בית המשפט קיבל את דרישת עיריית ירושלים והוציא צו סגירה לפאב - הבוקר נראה כי 'לא דובים ולא יער' והמפלצת ממשיכה לזרות מלח על פצעי חילולי השבת בבירה.

בפרסום ל"כל חברי, ידידי, אוהבי, ומוקירי פאב המפלצת", כתבו מנהלי הפאב כי גם בשבת הקרובה המקום יהיה פתוח, זאת למרות הפרסומים ב"עיתונות החרדית".

"אנחנו, חברי הנהלת "המפלצת אגודה שיתופית בע"מ" מזמינים את כולכם גם בסוף שבוע זה אל פאב המפלצת שבקריית היובל", נכתב.





עוד הוסיפו באופן מפתיע כי "אנחנו מבקשים להבהיר שלמרות פרסומים שונים בעיתונות החרדית ובווטסאפ, פאב המפלצת לא קיבל כל מסמך רשמי מאף גורם מוסמך המורה על הפסקת הפעילות!".

"במידה ונקבל מסמך שכזה נערער עליו באופן מיידי. עד היום פעלנו בדיוק לפי הוראות העירייה ומחלקת רישוי עסקים. את דברנו נאמר בבית המשפט ואנחנו בטוחים שבית המשפט יפעל כשורה כשיכיר את העובדות וייתן לנו להמשיך לפעול".

לסיום כתבו כי "עיריית ירושלים טרם השיבה לבקשת מנהל קהילתי יובלים מתאריך ה-20.2.17 להפעיל את הפאב בצורה זמנית, ולכן אנחנו חוזרים להפעלה שהיא תחת האחריות המלאה שלנו, המפלצת אגודה שיתופית בע"מ".

בעקבות כך, ועל רקע מאבק השבת שעומד בימים אלו לקראת הכרעה - פנו חברי המועצה החרדים למנכ"ל העירייה אמנון מרחב ולסגן היועץ המשפטי בעייריה חיים נרגסי בדרישה שיפעל למנוע את חילול השבת בפאב שמקבל מימון כספי מעיריית ירושלים.

צוין, כי הפאב עצמו אינו מצוי באזור בו מתגוררים חרדים, אולם עסקני הקהילה טוענים כי בעוד שהעירייה והמנהל הקהילתי מסרב להעניק שטחים ומבנים עבור מוסדות ציבור חרדיים, בטענה כי ההקצאות אינן חוקיות, הם מעלימים עין ואף מעודדים פעילות בלתי חוקית של הפאב בשבתות.
פאב המפלצת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד