ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

לאחר שני ניתוחים: הרב ברלנד הוחזר לכלא

מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד, הוחזר הבוקר (שישי) מבית החולים 'הדסה' בירושלים למתקן הרפואי בכלא איילון שם הוא מרצה מאסר כך נודע ל'בחדרי חרדים. בשב"ס אישרו את הפרטים

הרב אליעזר ברלנד
הרב אליעזר ברלנד

 

מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד, הוחזר הבוקר (שישי) מבית החולים 'הדסה' בירושלים למתקן הרפואי בכלא איילון שם הוא מרצה מאסר לאחר שהודה והורשע במעשים חמורים. כך נודע ל'בחדרי חרדים. בשב"ס אישרו את הפרטים.

הרב ברלנד שוחרר לפני כחודש וחצי מהמתקן הרפואי בכלא איילון, ואושפז בבית החולים הדסה עין כרם לצורך ניתוח. בתחילה אמור היה להשתחרר מבית החולים ולשוב לכלא כעבור שבוע בלבד, אך עקב מצבו הרפואי הוא נשאר בבית החולים ועבר עוד ניתוח. כאמור הבוקר הוחזר לכלא, לאחר שהחלים מ-2 הניתוחים שעבר.

בכל  ימי האשפוז בבית החולים  ביקש הרב מחסידיו שלא להתקרב לבית החולים, בשל החשש שיעוררו מהומות אשר יסכנו את שחרורו המוקדם לאחר שירצה שני שליש מתקופת מאסר. בנוסף בכל תקופת האשפוז בבית החולים בני משפחתו של הרב הורשו לבקרו אחת לשבוע.
 
כזכור, ביום שני האחרון, דחתה ועדת השחרורים את בקשתו של הרב ברלנד לשחרור מוקדם מהכלא. הועדה נימקה את החלטתה בעובדה שהאסיר נמצא ממילא בשלב זה בטיפול רפואי מחוץ לכותלי בית הכלא. בשירות בתי הסוהר ציינו כי בשל חיסיון רפואי לא ניתן לפרט את מצבו, אך הדגישו שבכל מקרה נותרו לו רק עוד חודשים ספורים לרצות בכלא. כעת לאחר שהרב הוחזר לכלא, מסתמן שיפנה בשנית לועדת השחרורים.

הרב אליעזר ברלנד שובו בנים כלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד