י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פורים מחריד: חץ חדר לעין של בן תשע, אנא התפללו

גלעד בן מיכל נמצא ברגעים אלו ממש בחדר ניתוח וזקוק לתפילתכם: הרופאים מנסים להציל את עינו לאחר שחץ מהיר וחד חדר לתוך עינו במהלך מסיבת פורים • דודתו ל'לובי נשי': "שולחים בבוקר ילד עם תחפושת ולא יודעים איזה אסון יכול לקרות"

פורים מחריד: חץ חדר לעין של בן תשע, אנא התפללו
חץ וקשת צילום: אילוסטרציה



גלעד עתיד לחגוג יום הולדת תשע בשושן פורים. אלא שבמקום חגיגת יום הולדת, הוא שוכב כרגע בבית חולים וזקוק לתפילתכם: גלעד בן מיכל. הרופאים מנסים לעשות הכל במטרה להציל את עינו. "נזק הפיך כבר יש", הם אומרים.

כמו כל חבריו הוא הלך הבוקר למסיבת פורים, מחופש ושמח. מהר מאוד הפכה החגיגה לאסון. אחד הילדים, בתחפושת אינדיאני, השתמש בחצי משחק, ואחד מהם הגיע למקום הכי לא נכון: לתוך העין של גלעד.

"אנחנו עדיין לא יודעים את כל התיאור כי הילד לא מדבר בינתיים", אומרת ציפי, דודתו, בשיחה עם 'לובי נשי - בחדרי חרדים'. "בבית הספר לא קלטו בהתחלה מה קורה. הוא צרח. לא ברור מי הוציא לו את החץ מהעין".

גלעד הובהל לבית החולים הדסה עין כרם, שם עשו הערכה ראשונית ולפי עוצמת הפגיעה, השימוש היה במכשיר חד ובמהירות גבוהה. בשל עוצמת הכאבים, הוא הורדם. "שלחו להביא מומחה עיניים נוסף וכרגע הורידו אותו לבדיקת CT מכיוון שהוא גם מקיא וגם קצת אפאתי. הרופאים אומרים שיש נזק בלתי הפיך וכרגע מנסים להציל כמה שיותר".

"אנא הורים, שמרו על הילדים, והכי חשוב: שימו לב באלו אביזרים אתם מציידים אותם. חג שמח כל כך יכול להפוך לאסון ברגע אחד", מבקשת ציפי להתריע, והכי חשוב עכשיו - להתפלל על בן אחותה: גלעד בן מיכל לרפואה שלמה

פורים פציעה חץ וקשת פגיעה בעין אסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד