כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

'בחדרי' חושף: מדוע התחפש סמוטריץ לליצמן

הברית בין שר הבריאות יעקב ליצמן לבית היהודי עולה היום שלב. ח"כ בצלאל סמטריץ החליט באופן מפתיע להתחפש, הוא ובנו, לחסידי גור • ל'בחדרי' נודע, כי המהלך הדרמטי נשמר בחשאיות רבה ימים רבים, וכי הוא היה חלק מה'דיל' בין 'הבית היהודי' ו'יהדות התורה', אשר במרכזו עמדה תמיכת 'יהדות התורה' בחוק המואזין

סמוטריץ הערב
סמוטריץ הערב

פייק ניוז: הברית בין שר הבריאות יעקב ליצמן לבית היהודי עולה היום שלב. ח"כ בצלאל סמטריץ החליט באופן מפתיע להתחפש, הוא ובנו, לחסידי גור.

כזכור, כפי שפורסם בסוף השבוע שעבר ב'בחדרי חרדים', אמר סמוטריץ כי הוא מתכוון להתחפש לשר ליצמן. סמוטריץ לא חשף מדוע. הערב, ליל פורים, חושף 'בחדרי' את הסיבה.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי מי שעומד מאחורי המהלך הדרמטי הוא לא אחר מאשר 'איפה בבצי'ק' הכל יכול של ליצמן, ולבקשת סמוטריץ הצליח להגניב מתוככי החסידות השמרנית, ספודיק, ושאר פרטי לבוש.


בצלאל סמוטריץ ובנו
עוד נודע ל"בחדרי חרדים", כי המהלך הדרמטי נשמר בחשאיות רבה ימים רבים, וכי הוא היה חלק מה'דיל' בין 'הבית היהודי' ו'יהדות התורה', אשר במרכזו עמדה תמיכת 'יהדות התורה' בחוק המואזין.

עוד נודע, כי בשנה שעברה התחפש סמוטריץ לחסיד שאיננו מחסידות גור, כשאת השטריימל הוא שאל מח"כ ישראל אייכלר. את הסיבה שהשנה החליט סמטריץ שלא לשתף פעולה עם אייכלר – חושף "בחדרי חרדים" בפרסום ראשון: סירובו של אייכלר בשבוע שעבר להצביע בעד חוק המואזין.

בבצ'יק בתגובה ל"בחדרי חרדים": "אם הייתי יודע שהברית בין ליצמן לסמוטריץ באה על חשבון ח"כ אייכלר - לא הייתי משתף פעולה עם המהלך. אנחנו מאוחדים ב'אגודת ישראל' ושום ברית לא תצליח להפריד ביננו".
בצלאל סמוטריץ פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד