י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אוהבים יין? אתם תודו לנו על הגילוי הזה

רשת "יין בעיר" היא כל מה שאוהבי יין צריכים - יינות משובחים, מוצרי יין, אלכוהול איכותי ומקורי ואפילו מקררים מיוחדים. מעדיפים להישאר על הספה? גם לזה יש לנו פתרון

אוהבים יין? אתם תודו לנו על הגילוי הזה
שוקי לרר

יין בעיר הינה רשת חנויות לממכר משקאות אלכוהוליים, יין, מקררי יין, כלים, אביזרים וטבק הפרושה ברחבי הארץ מקריית שמונה ועד אילת (נכון להיום 50 סניפים). הרשת מציעה ללקוחותיה מגוון ענקי של יינות ישראליים לצד יינות יבוא איכותיים מכל אזורי היין הנחשבים בעולם.

בנוסף, הרשת מציעה מגוון גדול של משקאות ומוצרים ממותגי האלכוהול והטבק המובילים בעולם, לצד מותגי אלכוהול ייחודיים לרשת. הודות לכוח הקניה הגדול של רשת בסדר גודל ארצי, והיותה של "יין בעיר" יבואנית עצמאית בעלת חנויות משלה, תוכלו למצוא חנויות הרשת את המשקאות והיינות במחירים אטרקטיביים וייחודיים.

מחיר - לא על חשבון השרות: בכל אחת מחנויות רשת יין בעיר תוכלו לקבל את השרות הטוב ביותר, המסור והענייני ביותר. עובדי הרשת המקצועיים ישמחו לתת לכם עזרה בבחירת היינות והמשקאות המתאימים ביותר לטעמכם, בהרכבת חבילות שי לאירועים או מארזים מן המגוון הענקי שלנו וכאלה שיתאימו לצרכים ולתקציב שלכם.

אביזרים איכותיים ומקררי יין: גם בתחום אביזרי היין הרשת מציעה מגוון גדול של פתרונות: פותחנים ומשאבות ואקום, דקנטרים ואביזרים אחרים לשימושים שונים. בנוסף תמצאו ברשת מקררי יין ביבוא עצמאי, בגדלים ונפחים שונים, בהתאם לצרכי הלקוח; הכל במחירים ישירים ללא פערי תיווך וללא תחרות.

מועדון הלקוחות של יין בעיר: כלקוחות קבועים, עשרות אלפי חברי מועדון הלקוחות של יין בעיר נהנים מתנאי רכישה מועדפים ומפעילויות המקנות להם הטבות מיוחדות.

גרים רחוק? רוצים להזמין באינטרנט?

אין בעיה! באתר האינטרנט של רשת 'יין בעיר', תוכלו להתרשם ממגוון המוצרים העצום של הרשת ואף להזמין מהם עד הבית, בכל מקום בארץ. למעדיפים אחרת, ניתן לבצע איסוף עצמי מאחד הסניפים הקרובים לביתכם ולקבל מתנה בעת איסוף המשלוח בסניף.

לקבלת קופון מבצע לקנייה בסניפי 'יין בעיר' ללחצו כאן>>

יין בעיר חנות יינות יינות כשרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד