י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חג פורים: החוקים (אזהרת הומור)

אתם חושבים שהתארגנתם בצורה מושלמת ואז מישהו מפתיע אתכם עם משלוח מנות? בלי פאניקה! הניה שוחט הכינה עבורכם כללים מדויקים למצב ולעוד כמה שאולי שכחתם

חג פורים: החוקים (אזהרת הומור)



כדי שתהיו ערוכים, הכנו לכם לכבוד פורים את החוקים הנדרשים:

א. הפתיע אותך שכן/חבר שלא בנית עליו ברשימה המהודקת והמקומצנת?
בלי פאניקה והכי חשוב:
לא
להחזיר
במקום
תשובה!

ב. אתה עלול ליפול בפח הנח והנעים של "יש לי כבר משלוח מוכן מהשכן השני או החברים האחרים" וכך ימצא את עצמו השכן (המנודה) עם שבעה משלוחי מנות מאותו הסוג! (המעפן)

ג. כאמור בסעיף א', יש לשלוח את השכן לדרכו בברכת תודה תכף נשוב, ולהרכיב מחדש! משלוח מרענן, מחודש ועדכני שמורכב מ90 אחוז ברארה ואלמנט אחד יוקרתי לאיזון.

ד. בחרתם באפשרות המיחזור? מקבלים ומעבירים? רגע אחד לפני! העבירו את המשלוח במכונת שיקוף ונטרלו אלמנטים אישיים! יש משפחות ממש משקיעניות (ומרגיזות) שדואגות למתג כל צלופן וצלופן עם שם משפחתן ומשפחתך משל הן תמונה לדוגמא משאטרסטוק.

ה. קצת מאוחר להגיד את זה, אבל אולי לחלקכם רלוונטי: יש חברים שאתם נוסעים אליהם כל שנה ושנה לצד השני של העיר? יש מצב שאתם החברים שיקבלו משלוח מאולתר - שחררו, גם ככה פורים יום של מניעות וקריז ופקקים.

ו. אשה, אל תתני ליין, לשמחה, לשיכר, למתוקים, למוזיקה, לטרפת, לאנשים, למשלוחים, לשמחה לבלבל אותך: את בבית ואת בחופש - תכניסי מכונה.

ז. ואם יורשה לי להגיד ברצינות מה, באמת אל תתנו לשמחה לבלבל אתכם, זה יום קדוש שמסוגל מאד, תפרשו רגע הצידה ונצלו את זה לכל מה שצריך - כל מה שצריך.
פורים משלוחי מנות חוקים תפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד