י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

פיגוע בירושלים: מחבל פצע שני שוטרי מג"ב וחוסל במקום

לאחר תקופה ארוכה של שקט התרחש לפנות בוקר פיגוע דקירה בעיר העתיקה - צעיר פלסטיני פרץ לעמדה של שוטרי מג"ב ודקר שניים מהם. אחד הנדקרים הצליח להגיע לנשקו וירה לעבר המחבל - שנהרג מיד • צפו בתיעוד מהזירה בירושלים

פיגוע בירושלים: מחבל פצע שני שוטרי מג"ב וחוסל במקום

בליל שושן פורים - בשעות שלפנות בוקר (שני) חג הפורים בירושלים אירע פיגוע דקירה בעיר העתיקה, מחבל פלסטיני חדר לעמדת הזנקה של לוחמי משמר הגבול, דקר שניים ונורה למוות.

האירוע התרחש בשעה 4:20 בערך, אז הגיע מחבל חמוש בסכין ל'חדר הזנקה' של משמר הגבול - שם שוהים השוטרים שנמצאים בכוננות, נכנס פנימה תוך שהוא מפתיע את המג"בניקים, והחל לדקור אותם בסכין בה הצטייד מראש.

הלוחמים ניהלו איתו מאבק עיקש עד שאחד מהם הצליח לצאת מהחדר, דרך את נשקו וביצע ירי לעבר המחבל מה שהביא למותו. צוותי מד"א וכונני איחוד הצלה שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לשוטרי המג"ב שסבלו מדקירות, והם פונו לבית החולים הדסה עין כרם במצב בינוני ויציב. צוותי זק"א טיפלו בגופת המחבל.

כוחות הביטחון פשטו על ביתו של המחבל מחמוד איבראהים בן ה-25 בשכונת ג'בל מוכבר במזרח העיר, ממנה יצאו לא מעט מחבלים. החיילים עצרו מספר בני משפחה.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מחבל הגיע כשעה לפני כן עם רכבו, והחנה אותו בסמוך לשער האריות. הוא הסתובב זמן מה רגלית באיזור שער האריות. משזיהה שני לוחמי מג"ב המוצבים בעמדה בשער האריות, נכנס לתוך העמדה והחל דוקר אותם. הלוחמים ניהלו עימו מאבק, ותוך זמן קצר הוא נורה וחוסל, לא לפני שפצע אותם.

"כשהגענו ראינו שני צעירים כבני 20 יושבים בהכרה מלאה, כשהם סובלים מפציעות בפלג גופם העליון" סיפרו הפאראמדיקים של מד"א דוד דלפן וצבי טבנס. "הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני מהיר בשטח ופינינו אותם לבית חולים תוך המשך טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישה ומתן נוזלים, כשמצבם מוגדר בינוני ויציב".













פיגוע בירושלים העיר העתיקה פיגוע פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד