כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

משפחת מרק התחפשה לזכר האב הי"ד: "כולנו מיכי מאוס"

"אבא, תמיד אתה מציג בפני הילדים את עצמך כ "מיכי מאוס" כדי להצחיק אותם. ועכשיו - אין מיכי ואין מאוס. אז ניסינו כולנו ביחד למלא את מה שחסר פה"

משפחת מרק התחפשה לזכר האב הי"ד: "כולנו מיכי מאוס"

 

ילדיו הרב מיכאל מרק הי"ד, מעותניאל שנרצח בפיגוע ירי לפני כחצי שנה בכביש 60, החליטו להמשיך את מורשת אביהם בדרך מיוחדת. לרגל חג פורים, התחפשו ילדיו ונכדיו של מיכאל הי"ד, למיקי מאוס - "הדמות שהייתה חביבה על אבא".

בפוסט שהעלו ילדיו בפייסבוק, לצד תמונת ילדי המשפחה מחופשים, כתבו: "אבא, תמיד אתה מציג בפני הילדים את עצמך כ "מיכי מאוס" כדי להצחיק אותם. ועכשיו - אין מיכי ואין מאוס. אז ניסינו כולנו ביחד למלא את מה שחסר פה".

בהמשך כתבו הילדים: "כולנו פה מיכי מאוס, וזה עדיין לא כמו שאתה היית. אבל בכל זאת אנחנו פה בשבילך ולא מפסיקים את האור העצום שלך מתגעגעים אליך יותר מדי".

כזכור, לפני כחצי שנה, נרצח הרב מיכאל מרק בפיגוע ירי בדרום הר חברון, כאשר מחבל פלסטיני פתח באש לעבר רכבו ממכונית חולפת. למרק ולרעייתו חווה, שנפצעה קשה בפיגוע, עשרה ילדים. שניים מהם, פדיה בן ה-15 ותהילה בת ה-13, היו ברכב בעת הפיגוע ונפצעו - הבן באורח קל והבת באורח בינוני-קשה - לאחר תקופה האם, הבן והבת, השתקמו.

 

כולנו "מיכי מאוס" - משפחת מרק בפורים


מיכי מרק מיקי מאוס פורים פיגוע בעתניאל פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד