ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ברק מאשים: "ניסיונות מעשיים להפליל את הפרקליטים שמובילים את החקירות נגד נתניהו"

ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר תקף בפוסט וידאו שהעלה את תזכיר חוק התאגיד החדש: "ניסיון השתקה של התקשורת החופשית"

אהוד ברק. צילום: פלאש 90
אהוד ברק. צילום: פלאש 90



ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, העלה היום (ב') לראשונה פוסט וידאו בפייסבוק שבו הביע דעתו בעניינים שונים שעל סדר היום. בין השאר אמר ברק: "חוק התאגיד החדש זה ניסיון השתקה של התקשורת החופשית. ברור שצריך פיקוח, ושופט שממנה ועדת איתור - שממנה את מובילי התקשורת - עדיף על מינויים פוליטיים של ממשלה, שכבר הוכיחה בהתנהגותה יום אחרי יום שהיא מוכנה לדרוס את התקשורת כדי להאריך את שרידותה בשלטון. בין השורות מסתתר כאן גם ניסיון לאפשר לטייקונים זרים לשלוט באמצעי התקשורת בישראל. קבלו את הביביתון בטלוויזיה".



על חקירות הפרשות הקשורות בראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר ברק: "כבר צייצתי מספיק על מחדלי היועמ"ש ופרקליט המדינה, אבל אני מוטרד מאוד מניסיונות בסגנון דרום איטליה להלך אימים על ראשי מערכת החקירה ולעשות ניסיונות מעשיים להפליל את הפרקליטים שמובילים את החקירה הזו.

"משמעות האפשרות שייתנן לחשודים לחמוק מכתב אישום היא שלכל ראש עיר או רשות יוכלו להיות חברים שמביאים מתנות במאות אלפי שקלים. כל ראש עיר או רשות יוכל לקיים שיח עם המו"ל של המקומון או הבעלים של תחנת הרדיו המקומית להסרת מתחרים כדי לקבל סיקור חיובי. אנחנו מתכוונים לזה? אנחנו מוכנים לחיות עם הדבר הזה?"
אהוד ברק בנימין נתניהו ראש הממשלה אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד