כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

סערה בדרך לחוף המזרחי; מאות נתקעו בישראל

לדברי החזאים זו הולכת להיות הסערה החריפה ביותר בחורף 2017 בניו יורק - ולא רק; מאות חסידים לא יוכלו לשוב לחיק משפחותיהם עד לסוף השבוע וחלוף הסערה

סערה בדרך לחוף המזרחי; מאות נתקעו בישראל

לאחר חורף שנחשב יחסית חם בארה"ב וללא סערות שהשביתו חלקים גדולים במדינה - עומדת הערב (שני) לפרוץ סערה באזור צפון מזרח ארה"ב, שככל הנראה תכלול אף סופת שלגים. הסערה, על פי התחזית, תימשך עד יום רביעי.

השלג הכבד צפוי להתחיל ביום שלישי בבוקר ובשעות אחר הצהריים, עם שיעור שלג כשניים עד ארבעה ס"מ לשעה. החזאים מעריכים כי הרוחות יגיעו מכיוון צפון מזרח, מה שיגרום להיערמות של יותר מ-50 סנטימטרים של שלג. הערים בהן תשתולל הסערה הן וושינגטון, בולטימור, פילדלפיה, בוסטון וניו יורק, בהן מתגוררים למעלה מ-50 מיליון איש.

בשל הסערה הצפויה בוטלו מעל 1000 טיסות שנועדו להיום (שני), ועוד כ-1700 טיסות שהיו אמורות לצאת ביום שלישי. בעקבות הטיסות רבות שהיו אמורות לצאת מישראל לארה"ב ובוטלו, יהודים רבים שהגיעו מארה"ב כדי לחגוג את חג הפורים בארץ בחיק החסידות יחד עם האדמו"ר אינם יכולים לשוב לבתיהם בטיסה שתוכננה להיום.

חלק מחברות התעופה הודיעו כי לא יגבו קנס על ביטול או דחיית טיסות, וחלק הודיעו כי הטיסות בטלות ומבוטלות עד להודעה חדשה. בניו יורק הודיע המושל שככל הנראה התחבורה הציבורית תושבת באופן גורף, כולל תנועת הרכבות והאוטובוסים, וברגע שיתאפשר הם יחזרו לפעילות.

כמו כן, בכל הערים בהן צפוי השלג להשתולל קראו שירותי החירום לתושבים להצטייד במלאי של מים, אוכל ותרופות, ולא לצאת מהבית ללא צורך. בסיום הסערה, כך הוזהרו התושבים, יש לשים לב לקרח שהשלג השאיר על הכביש. כמה מהחזאים בארה"ב מסרו אתמול שזו תהיה סופת השלגים החזקה ביותר של חורף 2017 בניו יורק.
סערה חוף מזרחי ארהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד