י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

מטופל הצית עובדת בקופ"ח והיא נהרגה במקום

מקרה חמור מאד בחולון - מטופל הצית באש את אחת מעובדות קופת החולים, וזו מצאה את מותה כתוצאה מכך; מהמקום פונו עוד כמה נפגעי חרדה

זירת האירוע, צילום: שמואל קורייב
זירת האירוע, צילום: שמואל קורייב

נורא - מטופל הצית עובדת בקופת החולים בעיר חולון, וזו מצאה את מותה במקום. מתנדבי הצלה העניקו טיפול רפואי לשלושה נפגעים נוספים באורח קל. המשטרה עצרה את החשוד בהצתה, תושב העיר בן 78, ופתחה בחקירה.

"הבוקר הגיע אדם לקבל טיפול, הוא כנראה לא היה שבע רצון ותוך כדי איזשהו דין ודברים שפך חומר דליק על האחות שטיפלה בו, חומר שהביא איתו מבעוד מועד, והצית אותה" אמרה מפקדת מרחב איילון במשטרה, ניצב-משנה סיגל בר צבי. "הוא נמלט ברכב, ניהלנו מרדף ואיתרנו אותו, והוא נעצר לחקירה".

המקרה החמור אירע הבוקר בקופת חולים כללית בחולון - בשעה 8:45 לערך פרצה שריפה במבנה קופת חולים ברחוב קפלן בחולון, ככל הנראה על ידי אחד המטופלים. לאחר פעולות הכיבוי אותרה במקום טובה קררו (56) ללא רוח חיים, שמותה נקבע במקום. מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה מדובר באדם שהגיע לקופת חולים, שפך חומר דליק על אחות והצית אותה.

שר הבריאות יעקב ליצמן הגיב למקרה הקשה - "אני מזועזע מהאפשרות בה עובדת קופת חולים נרצחה על רקע טיפול רפואי בידי מטופל לכאורה. מדובר בחציית כל הקווים האדומים של אלימות אסורה ומסוכנת. אני סומך על משטרת ישראל שמקיימת בשעה זו בדיקות ראשוניות כדי לחקור את האירוע הקשה ונמתין לקבלת ממצאים אלו. אני מבקש לגבות את הצוותים הרפואיים ולחזק את הרופאים, האחיות וכלל עובדי מערכת הבריאות. לא נוכל להשלים עם מקרי אלימות נגד אנשי הרפואה ואין סיבה שתצדיק התנהגות נפשעת מעין זו. תנחומיי למשפחה היקרה בשעתה הקשה".

פראמדיק בכיר במד"א אופיר פרנטקי סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו בעשן סמיך, לאחר פעולות הכיבוי אותרה במבנה אישה בשנות ה-40 כשהיא ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום. בנוסף טיפלנו בשלושה נפגעי חרדה ופינינו אותם לבי"ח וולפסון".

משה זדה, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי למקום טרם הגעת כוחות הכיבוי יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה נתקלנו בגברת ללא רוח חיים כתוצאה מכוויות. ביקשנו ממוקד איחוד הצלה להזניק למקום צוותי כיבוי ומשטרה שפעלו בזירת האירוע. למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותה ונסיבות האירוע בבדיקה".

זירת האירוע, צילום: שמואל קורייב
שריפה קופת חולים כללית מטופל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד