י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צפו: היועץ הדתי של טראמפ הגיע ללא כיפה

יועצו המיוחד של טראמפ, דתי ובוגר ישיבה, הגיע לפגישה הראשונה עם ראש הממשלה נתניהו - כשהוא ללא כיפה. השניים דנו בעתיד האזור והבניה בשטחים

צילום: קובי גדעון - לע"מ
צילום: קובי גדעון - לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש (שני) בירושלים עם ג'ייסון גרינבלט, יהודי דתי ובוגר ישיבת הר עציון, המשמש כשליחו המיוחד של הנשיא טראמפ למשא ומתן בין-לאומי. הפגישה ארכה למעלה מחמש שעות – מה שנחשב לחריג.



נתניהו וגרינבלט שבו ואישרו את המחויבות המשותפת של ישראל וארצות הברית לקידום שלום אמיתי ובר-קיימא בין ישראל לפלסטינים, שיחזק את ביטחונה של ישראל ואת היציבות באזור.

ראש הממשלה אמר לגרינבלט: "אני מאמין שתחת הנהגתו של הנשיא טראמפ יהיה אפשר לקדם שלום בין ישראל לכל שכנותיה, כולל הפלסטינים". נתניהו הוסיף כי "מצפה לעבוד באופן הדוק עם הנשיא טראמפ לשם מימוש מטרה זו". גרינבלט אישר מחדש את מחויבותו של הנשיא טראמפ לביטחונה של מדינת ישראל ולמאמץ לסייע לישראלים ולפלסטינים להגיע לשלום בר-קיימא דרך משא ומתן ישיר.

השניים דנו בנושא המדיני הבוער ביותר - הבנייה ביו"ש וזאת "בתקווה להגיע לנוסחה שתוביל למטרה לקדם שלום וביטחון". גרינבלט הדגיש שהנשיא טראמפ מעוניין מאוד בעידוד צמיחת הכלכלה הפלסטינית ולשפר את איכות החיים של העם הפלסטיני.

נתניהו הבטיח לגרינבלט שהוא מחויב לחלוטין להביא לשגשוג בכלכלה הפלסטינית, וכי הוא רואה בכך אמצעי לשפר את האפשרות להגיע לשלום. לפגישה עם נתניהו הגיע גרינבלט הדתי - ללא כיפה על ראשו, מה שגרם לסערה ברשתות החברתיות ולהסברים שונים ומשונים שצפו בעקבות כך.
ג'ייסון גרינבלט בנימין נתניהו דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד