י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

החשוד בהצתת טובה קררו ע"ה: ניצול שואה מעורער בנפשו

החשוד בהצתת האחות טובה קררו ע"ה, שנספתה בהצתה בחולון, הוא ניצול שואה • החשוד שקיבל מהאחות חיסון נגד שפעת, סבר כי האחות הרעילה אותו והחליט להצית אותה. האיש סובל מהפרעה נפשית קשה מאוד, כך דווח בדקות האחרונות בחדשות 10

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

טרגדיית ההצתה המחרידה בה נהרגה אחות קופת חולים כללית טובה קררו ע"ה: החשוד בהצתה הוא ניצול שואה מעורער בנפשו.

החשוד שקיבל מהאחות חיסון נגד שפעת, סבר כי הרעילה אותו והחליט להצית אותה. האיש סובל מהפרעה נפשית קשה מאוד, כך דווח בדקות האחרונות בחדשות 10.

כפי שדווח הבוקר ב'בחדרי חרדים', מטופל הצית עובדת בקופת החולים בעיר חולון, וזו מצאה את מותה במקום. מתנדבי הצלה העניקו טיפול רפואי לשלושה נפגעים נוספים באורח קל. המשטרה עצרה את החשוד בהצתה, תושב העיר בן 78, ופתחה בחקירה.

המקרה החמור אירע הבוקר בקופת חולים כללית בחולון - בשעה 8:45 לערך פרצה שריפה במבנה קופת חולים ברחוב קפלן בחולון, ככל הנראה על ידי אחד המטופלים. לאחר פעולות הכיבוי אותרה במקום טובה קררו (56) ללא רוח חיים, שמותה נקבע במקום. מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה מדובר באדם שהגיע לקופת חולים, שפך חומר דליק על אחות והצית אותה.

"הבוקר הגיע אדם לקבל טיפול, הוא כנראה לא היה שבע רצון ותוך כדי איזשהו דין ודברים שפך חומר דליק על האחות שטיפלה בו, חומר שהביא איתו מבעוד מועד, והצית אותה" אמרה מפקדת מרחב איילון במשטרה, ניצב-משנה סיגל בר צבי. "הוא נמלט ברכב, ניהלנו מרדף ואיתרנו אותו, והוא נעצר לחקירה".

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הודיע, כי כל מערכת הבריאות ברחבי המדינה תושבת מחר (יום ד') בין השעות 08:00 ל-10:00 בבוקר, בעקבות הרצח הטרגי של האחות המסורה טובה קררו. השביתה באה לאות הזדהות עם כל אנשי מערכת הבריאות שעושים לילות כימים למען החולים ובני משפחותיהם ברחבי הארץ. השביתה תיערך בתיאום ועל דעתם של יו"ר ההסתדרות האחיות אילנה כהן, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקובי ויו"ר ארגון עובדי שירותי בריאות כללית פרוספר בן חמו.
שריפה קופת חולים כללית מטופל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד