י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הכל על התקנת מטבח מודרני

המטבח המודרני כבש בסערה את עולם עיצוב המטבחים בשנים האחרונות, ולא סתם. המטבח המודרני מעוצב בהשראת העיצוב המודרני, שמשתמש בצבעים אפורים-שחורים-לבנים, ובעיצוב נקי, ללא קווים מיותרים. אנשים שאוהבים את העיצוב הזה, שמחים להכניס אותו גם למטבח שלהם

הכל על התקנת מטבח מודרני
לא לגעת

מטבח מודרני הוא מטבח פונקציונלי, קודם כל יש לוודא שלכל פרט במטבח שלכם יש מקום. במיוחד אם תרצו להשאיר את השיש ריק ונקי, כמו שהמטבח מעוצב. לכן לכל פריט במטבח, צריך להיות מקום מתוכנן ומסודר. על השיש משאירים את המינימום המעוצב. מכונת קפה שמשתלבת עם עיצוב המטבח, מעט קישוטים, וזהו.

תכנון מטבחים מודרניים, דורש ידע ומקצועיות בתכנון והתאמת מטבחים. תכנון המטבח מצריך עבודה עם אינסטלטור, כדי לקבוע היכן יכולים להיות מותקנים כיורים וברזים, ואם רוצים לשנות אותם, להיכן ניתן לשנות. שלב זה של תכנון, הוא שלב חשוב במיוחד בו תצטרכו לחשוב על הרגלי השימוש במטבח שלכם, האם אתם אוהבים לבשל, וכמה אתם מארחים על מנת לתכנן עבורכם את המטבח הכי יפה ונוח בשבילכם.

צבעוניות מודרנית
חלק מהמטבחים המודרניים צבועים בצבעים עזים ובולטים, כמו אדום, כחול, או צהוב, ולא רק בצבעים כהים או לבנים. גם הבחירה בצבעוניות הזו נגזרת מתוך העיצוב המודרני. לבחירה בצבעים חזקים יש משמעות לבחירת כיורים, ושיש, שישתלבו בצורה הרמונית בתוך המטבח החדש. הצבעים המודרניים, והמטבח המודרני לא מתאימים לכל אחד. וכאשר בוחרים מטבח כזה כדאי לוודא ששאר הבית מעוצב גם הוא בקו מודרני, שימשיך את עיצוב המטבח וישתלב איתו.

התקנת המטבח
התקנת מטבח במטבחים כפריים, היא פעולה שלוקחת כמה ימים. ראשית, על הבית ועל החדר להיות מוכנים, חשמלאי יבצע עבודות חשמל נצרכות במטבח ואינסטלטור למטבחים יבצע הכנות למים ואינסטלציה במטבח, על פי התוכניות שהגשתם לו. לאחר הכנות אלו, יתקינו עבורכם את הארונות, ואז שיש, וכיורים. לאחר התקנות אלו יתקין האינסטלטור ברזים, והכנה למדיח, במידת הצורך. בזמן התקנת המטבח יש צורך בתיאום של כל אנשי הצוות ועבודה משולבת של המתקינים עם האינסטלטור למטבחים, על מנת לקבל את המטבח המושלם שתמיד רציתם.


http://kitchenpt.com/kitchens-category/luxury-kitchens/

התקנת מטבח מטבחים מודרניים מטבחים כפריים עיצוב מטבח התקנת מטבחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד