י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

'הפלג' לא ישבית את המרתון // אבא טורצקי

לקראת ההפגנות הצפויות של 'הפלג הירושלמי' והשמעת האיום על השבתת המרתון בירושלים - אבא טורצקי טוען שאין מה לחשוש

אבא טורצקי
אבא טורצקי

הבדיחה החזקה ביותר ששמעתי ביום הפורים, הגיעה דווקא מהמקום הנכבד הזה - "בחדרי חרדים". לא התכוונתם לכך, אבל בטוחני ששימחתם לבבות רבים מהציבור החרדי.

בשושן פורים פרסמתם את איומם הנוקב והמרטיט של אותה קבוצה הזויה הפלג המפולג בינו לבין עצמו, המאיים בהשבתת המרתון המתעתד לצערינו להתקיים ביום שישי הקרוב, בעקבות מעצר של עריק.

כ"כ נהנתי מהאיום הנוראי הזה. אם יש מניה בטוחה או הימור שאני מוכן להשקיע בו זה הימור על האיום הנבוב הזה. אני מוכן להתערב אף על סכום מכובד ולארגן קבוצה של משקיעים, אם ריקים אלו ומשועממי הציבור החרדי כאותה קבוצה הזויה ושולית ישבשו את המרתון של ברקת.

כולכם דיבורים נבובים וקשקשני סרק, לא תעיזו אף אם יגייסו את כולכם לפגוע במטה לחמכם "סגנות עיריית ירושלים". וכי נדמה לכם שסגן העורך וראש הלשכה יוותר על משכורתו, הרי במשך הימים מאז מוניתם בעירייה לקבל את ליטרת הבשר שלכם, הרמתם את ידכם באין ספור הצבעות כנגד קודשי ישראל למענו של ברקת שלא יבעט בכם החוצה. אתם אלו שמחלנים את ירושלים בפועל, תעזו לבטל את המרתון? אין סיכוי!

משטרת ישראל, עיריית ירושלים,אזרחים מודאגים.

אנא אל תקחו ברצינות את איומם, הם בחיים לא יפגעו בעצמם. הם גברים וגיבורים על שיבוש חייהם של אחרים. רק לא על של עצמם. על חייהם הם לא נוטלים הימור ולא לוקחים סיכון. גם אם סאטמר יבטיחו מאמריקה כמה לירות. הם הרי ההתגלמות במלוא הדרה של הצביעות והשקר. גם לעצמם הם אינם מאמינים.

יהודים רבים שנהפכו חייהם לבלתי נסבלים בעטיים של אותם הפגנות שפלות ואלימות, חוששים שמא שוב קיצוניים אלו ישבשו את חיינו. אך האמינו לי יהודים יקרים, הנני מכירם לפני ולפנים, הם נמושות מפוחדות שלא יעזו לפגוע בצינור התקציבים שלהם ובמשכורתם של אפשטיין ווין.

אל לכם לחשוש אחיי היקרים הירגעו. כלום לא יקרה. המרתון יתקיים לצערנו בכל מקרה. הם לא ישביתו אותו. כי הם חלק ממנו.

אך לנו הגרים בשכונות ירושלים החרדיות. יש לנו מה לדאוג כי את חיינו הם כן ישבשו, לצערנו הם התרגלו לעשות ככל העולה על רוחם. ולגרום לנזקים ושיבוש החיים. לאלה שלא משיבים להם כגמולם.

צריכים אנו להיות מאושרים שלא שם חלקנו עם אותם קלי דעת הזויים וקיצונים.
אבא טורצקי הפלג הירושלמי סגן ראש העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 61 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד