י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

יהדות התורה באולטימטום ליו"ר הקואליציה

סיעת יהדות התורה מאיימת במשבר קואליציוני ומציבה אולטימטום ליו"ר הקואליציה, זאת בעקבות הפרת ההסכם הקואליציוני שנחתם עם כינון הממשלה • כל הפרטים

מוזס וגפני. מציבים אולטימטום ליו"ר הקואליציה (יעקב נחומי, פלאש 90)
מוזס וגפני. מציבים אולטימטום ליו"ר הקואליציה (יעקב נחומי, פלאש 90)

סיעת יהדות התורה מאיימת במשבר קואליציוני ומציבה אולטימטום ליו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, זאת בעקבות הפרת ההסכם הקואליציוני שנחתם עם כינון הממשלה.

את האולטימטום הציב יו"ר הסיעה, ח"כ מנחם אליעזר מוזס, ששיגר היום (שלישי) מכתב ליו"ר הקואליציה דוד ביטן ולשר התיירות יריב לוין, בו הודיע מוזס כי בכוונת הסיעה שלא להצביע יחד עם הקואליציה עד למימוש סעיף ההסכם הנוגע לוועדה שאמורה הייתה לקום בנוגע להסרת החסמים לרישוי וחידוש רישוי בתי ספר וגני ילדים.

"סעיף 55 מתוך ההסכם הקואליציוני קובע כי "בתוך 60 יום מיום הקמת הממשלה, יקים שר החינוך ועדה להסרת החסמים והבירוקרטיה לרישוי וחידוש רישוי בתי ספר וגני ילדים, זיקה בין הרישוי לתקצוב ויישום כללי הדיווח הקיימים. בוועדה יהיו חברים נציגות מקצועית ממשרד החינוך, האוצר, הבריאות, הפנים וביטחון הפנים, ונציגות מקצועית מטעם מוסדות החינוך החרדיים" כתב מוזס במכתבו.




מוזס מוסיף וכותב: "כדי להרכיב רשימת נציגים המוסכמים על הלשכה המשפטית של משרד החינוך, נערכו דיונים רבים. בסיומם סוכמו שמות הנציגים כבר לפני חודש וחצי. אולם לצערנו הרב, עד לרגע זה לא הוקמה הוועדה, למרות שהמנכ"לית היוצאת הגב' מיכל כהן אישרה את שמות הנציגים".

לסיום מאיים מוזס כאמור: "בשם סיעת יהדות התורה הנני להודיעכם כי אם לא תוקם הוועדה עד יום שני לא נשתתף בהצבעות הקואליציוניות בשבוע הבא".
אולטימטום יהדות התורה הסכם קואליציוני מנחם אליעזר מוזס דוד ביטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד