ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

שוטר התפרץ לבית בבני ברק - והציל פעוט רגע לפני נפילה מקומה שלישית

אלירן בן ישי, איש השיטור העירוני בבני ברק, התפרץ לבית בעיר והציל פעוט בן שנתיים וחצי - רגע לפני שנפל מקומה שלישית • כל הפרטים

אילוסטרציה (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)
אילוסטרציה (צילום ארכיון: דוברות המשטרה) צילום: דוברות המשטרה

חסדי השם: אלירן בן ישי, איש השיטור העירוני בבני ברק, התפרץ לבית בעיר והציל פעוט בן שנתיים וחצי - רגע לפני שנפל מקומה שלישית.

האירוע התרחש ביום רביעי האחרון כאשר אריה, פעוט בן שנתיים וחצי, עמד לו בצמוד למעקה מרפסת ברחוב שפת אמת בבני ברק וצפה להנאתו בעוברים והשבים. מבלי משים דחף עצמו הפעוט למרווח בין המעקה לקיר וחצי מגופו כבר היה תלוי בין שמיים לארץ.

מי שהבחינו בכך היו השכנים שניסו לקרוא לאמו, אך בני הבית לא שמו לב למה שקרה במרפסת.

מי שנחלץ לעזרה הוא אלירן בן ישי, איש השיטור העירוני, שבנס ממש חלף במקום בניידת של השיטור העירוני ושם לב למתרחש. בן ישי רץ במהירות לקומה השלישית בה שהה הילד ומיד כשנפתחה הדלת רץ פנימה, מבלי לומר דבר, ושלף את הפעוט.

רק לאחר שהציל את הפעוט מנפילה התפנה בן ישי להסביר לבני הבית מדוע התפרץ לדלת מבלי להסביר את מעשיו. ההורים הודו לקב"ה על הנס שנעשה עמם על ידי השליחים מהשיטור העירוני וכבר למחרת הוסיפו מוטות ברזל על מנת שמקרה דומה לא יחזור על עצמו.

ההורים הנרגשים הודו לבן ישי ושותפו סמי זועבי ושלחו מכתב הערכה לשיטור העירוני ולמשטרה. "אילולי תושיתו ומהירות הפעולה שלו, מי יודע מה היה קורה" כתבו במכתב התודה. "שוטרים אלו מוסיפים כבוד למשטרת ישראל, כאשר מוכיחים יוזמנה ותושיה, לא רק במאבק בפשיעה אלא גם בהצלת חיים, וכל זה נעשה מתוך רגישות ואכפתיות".

שיטור עירוני נפילה מגובה פעוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד