כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מצברים לקטנועים - נעים להכיר

הקטנוע הוא אחיו הקטן של האופנוע, המנוע שלו קטן יותר מזה של האופנוע. הקטנוע זהו כלי רכב יעיל ונוח מאוד והוא משמש לצורך נסיעות בתוך העיר. הגודל המינימלי שלו מאפשר את הנסיעה המהירה ממקום למקום בקלות מבלי להיתקע בפקקים בדרכים. גם הקטנוע חי על המצבר, וכאשר המצבר אינו תקין, הרי שהקטנוע לא יוכל לנוע

מצברים לקטנועים - נעים להכיר
לא לגעת

בתעשיית המצברים קיימים מספר טכנולוגיות עיקריות אשר הן משמשות את כלי הרכב השונים. יש את מצברי הג'ל ויש את המצברים האטומים כאשר כל סוג של מצבר יש לו את המעלות שלו לצד החסרונות.

טיפים לקניית מצבר לקטנוע
אמנם קניה של מצברים זוהי לא קניה כל כך גורלית, אך עדיין מדובר ברכיב חיוני ביותר כאשר ללא המנוע, הקטנוע על כל מערכותיו המשוכללות לא יוכל לנוע כלל. לכן יש לבחור מתוך שימת לב את המנוע ולתת לו את הכבוד הראוי לו. נעניק לכם מספר טיפים בדרך לבחירה ולרכישה הנכונה של המצבר.

טיפ מספר 1 – יעוץ:
מומלץ מאוד להתייעץ בטרם בוחרים מצבר חדש לקטנוע. לא תמיד יספיק לכם הייעוץ עם המוסכניק, היות ופעמים שהמוסכניק עובד עם יצרניות מסוימות ולכן הוא ימליץ דווקא על המצברים מתוצרתן למרות שלא בטוח שאלו אכן יתאימו לקטנוע שלכם. לכן, הרחיבו את המעגל ובקשו ייעוץ מעבר לכך.

טיפ מספר 2 – השוואת מחירים:
לא כדאי למהר לרכוש מצבר לרכב הראשון אותו מציעים לכם ועליו ממליצים לכם בחנות הראשונה אליו פניתם. יש מקום לסקר מחירים בין חנויות שונות כי קיימים הבדלים גדולים במחירים בין החנויות השונות אף כאשר מדובר על אותו המוצר בדיוק.

טיפ מספר 3 – התאמה מלאה של המצבר:
כדי ליהנות ממצבר שיישב היטב ויתפקד כראוי בקטנוע שלכם, חובה להתאים את המצבר באופן מושלם על מנת שהפעילות של המצבר תהיה במאת האחוזים ובתפוקה מלאה.

טיפ מספר 4 – בדקו את האפשרות של מצבר עד הבית:
שווה לבדוק את האפשרות של הזמנת המצבר עד הבית, היות ופעמים רבות המחיר עבור השירות הינו שולי לעומת הרווח של המצבר שמגיע ישירות עד הבית וחוסך את הנסיעה.
מצבר קטנוע מצבר לקטנוע טיפים אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד