כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

המתנה המושלמת: ארוחה אישית עם שף פרטי

אז מה תרצו שהשף הפרטי יבשל לכם? המתנה המושלמת לעצמיכם או לאנשים אחרים שאתם אוהבים, לאירועים גדולים וקטנים ובכלל: כל הסיבות שיש לכם להזמין שף פרטי

המתנה המושלמת: ארוחה אישית עם שף פרטי
לא לגעת

המתנה הכי טובה שאתם יכולים לתת לאנשים היא יצירת זיכרונות משותפים שאי אפשר לשחזר, במיוחד משום שהם שלובים בריחות ובטעמים בלתי נשכחים. כזאת היא בדיוק חוויית השף הפרטי הטוב ביותר שאתם יכולים להרשות לעצמכם בהחלט. שף כזה מגיע אליכם הביתה ופותח שולחן יחד אתכם, או מגיש לכם כשאתם כבר מוכנים להסב לשולחן. אפשר להצטרף להכנות יחד עם השף שמגיע אליכם עד הבית לבחירתכם, לקבל הנחיות והדרכה איך לעשות כל מה שצריך להכין ולשבת יחד אחרי שעות גיבוש משפחתי או גיבוש חברי שעברתם יחד בהכנת ארוחת השף הראשונה שלכם.

מה תרצו להכין ולאכול?


שף עד הבית מגיע אליכם ומייעץ אתכם קודם מהו הסגנון שלכם, מהו הטעם שלכם ומה הייתם רוצים להתנסות בו בחוויה המיוחדת כל כך של הכנת ארחוה לאנשים שאתם אוהבים הכי הרבה. תוכלו להזמין שף פרטי לארוחה זוגית והחוויה האינטימית תהפוך באמת למיוחדת כאשר מכינים לכם ארוחת אהבה רומנטית במיוחד שכולה חוויה של ניחוחות וחושים מתענגים גם על הטעמים הנפלאים שהכנתם לאהוביכם בעזרת השף הפרטי שלכם. זוהי ללא ספק ארוחה נהדרת שמכינים מחומרי גלם מעולים שבהם מתמחה שף הבוטיק הפרטי שלכם, ואת התוצאות תזכרו לזמן רב. השעות הנעימות שתבלו במחיצת השף הפרטי שלכם תוסיף לאינטימיות הנעימה ותהיה המעטפת הרומנטית הנכונה והקסומה לכל הערב שלכם.

Chef בוטיק – שף פרטי מחיר משתלם לאירוע!

אתם יכולים להזמין שף פרטי עד הבית לא רק לארוחה זוגית ולא רק משפחתית. אתם יכולים ליהנות מפעילות מהנה זו ומבחירה קולינרית מעולה גם באירועים פרטיים אחרים כמו אירועים עסקיים, אירועי גיבוש וכנסים, אירועים של סדנאות וכל מה שנחוץ לו קייטרינג חלבי במרכז שתוכלו להזמין אם בצורת בישול בבית ואם בצורת מגשי אירוח שיובאו עד אליכם. כל שירותי הקייטרינג בוטיק מוצעים לכם במגוון של סגנונות וטעמים. הקו המנחה והמשותף לכולם הוא ההקפדה על חומרי גלם מעולים וצורת הכנה מצטיינת מהסוג שהתמחיתי בו לאורך השנים במקומות המובחרים ביותר. ארוחות משפחתיות או פרטיות, התכנסויות למיניהן וערבים מיוחדים יהפכו לנהדרים וטעימים עוד יותר בזכות השף הפרטי שלכם.
שף פרטי ארוחה זוגית אירוע ארוחת שף הזמנת שף פרטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד