כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

עיתונאית התאגיד היללה מחבל - והושעתה

תאגיד השידור הציבורי 'כאן' החליט להשעות את העיתונאית סמאח וותד, ששיתפה ציוץ בחשבון הטוויטר שלה המהלל מחבל. ראש הממשלה: "בתאגיד השמאל בוחרים לתת מקום לתומכי מחבלים"

(פלאש 90)
(פלאש 90)

 

תאגיד השידור הציבורי 'כאן' החליט היום (ראשון) כי העיתונאית סמאח וותד, ששיתפה ציוץ בחשבון הטוויטר שלה המהלל מחבל, תושעה מהגשת תכנים בתאגיד עד להודעה חדשה. כך מדווח ערוץ 20.

בתאגיד השידור הציבורי 'כאן' אמרו הערב כי "וותד הושעתה לאחר שהובהרו לה חומרת הציוץ ששיתפה והשלכותיו. וותד הבהירה כי אין בשיתוף הציוץ הבעת תמיכה בתוכנו והיא איננה מעודדת או תומכת באלימות משום סוג". 

אמש פורסם כי עיתונאית תאגיד השידור הציבורי, סמאח וותד, שיתפה בחשבון הטוויטר שלה ציוץ המהלל את המחבל באסל אל ערג' שחוסל בשבוע שעבר בהיתקלות לילית עם כוח ימ"מ ברמאללה.

וותד צייצה מחדש ציוץ של עמוד בשם "palestine info center" בו מופיע ציור של המחבל אל ערג' תחת הכיתוב "האינטלקטואל הוא הראשון להילחם ולעולם לא מוותר". אל ערג' פתח באש על הכוח שהגיע למקום. הכוח השיב באש וחיסל אותו.

בתגובה לפניית ערוץ 20 הראשונית אישרה סמאח וותד את הפרסום ואמרה: "אני תוהה למה אתם אומרים 'מחבל', בעוד שאפילו בחדשות אמרו 'מבוקש', לא 'מחבל'".

סמאח וותד, בת ה-23, היא תושבת ג'ת שבמשולש, מועסקת כתחקירנית בחטיבה הערבית בתאגיד השידור הציבורי.

אם היה נראה שהסערה תחלוף במהרה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר אחרת. נתניהו כתב בדף הפייסבוק שלו: "איך יראה השידור הציבורי תחת התאגיד? כתבת של תאגיד השמאל היללה מחבל. הייתם מצפים שהיא תפוטר? לא, היא רק 'מושעית'. בתאגיד השמאל בוחרים לתת מקום לתומכי מחבלים".

סמאח וותד תאגיד השידור כאן השעייה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד