כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הרב טורנהיים חוזה: מארק רוטה ינצח בהולנד

"הרב החוזה" שמדייק כבר עשרות שנים בחיזוי תוצאות הבחירות בארץ ובחו"ל, מפתיע לגבי זהות המנצח בבחירות המתקיימות בהולנד

הרב מאיר טורנהיים. צילום: קובי הר צבי
הרב מאיר טורנהיים. צילום: קובי הר צבי צילום: קובי הר צבי

הרב מאיר הכהן טורנהיים, חסיד חב"ד תושב העיר לוד שחוזה את תוצאות הבחירות לראשות הממשלה בישראל ואת הבחירות לנשיאות ארה"ב על פי פרשת השבוע בו נערכות הבחירות, חוזה כעת גם ניצחון לראש הממשלה המכהן בבחירות בהולנד.

לדברי הרב טורנהיים, מארק רוטה - ראש הממשלה המכהן - ינצח את מנהיג הימין חירט וילדרס למרות שכל הסקרים מראים לו ניצחון.

השיטה של הרב טורנהיים לחזות את התוצאות היא לפי כל פרשה המחולקת לשבעה חלקים הנקראים - ראשון, שני, שלישי וכו'. פותחים את פרשת השבוע שיקראו בשבת שאחרי הבחירות ומחפשים את התוצאה בחלק של יום הבחירות. כך למשל, אם הבחירות יתקיימו ביום שלישי, מחפשים את הפתרון בחלק השלישי של הפרשה. הפתרון, מופיע בדילוגי אותיות בתוך הקטע הספציפי.

בשיחה ל'בחדרי חרדים' אומר הרב טורנהיים "אני בדקתי את זה שוב לפי הפסוקים שמראים שמארק רוטה ינצח, ולא וילדרס המנהיג הימני. למרות שכל הסקרים מנבאים לו ניצחון, אני אומר את זה ביום הבחירות עצמו". כעת נותר רק להמתין ולראות האם גם 13 מיליון בעלי זכות בחירה בהולנד יוכיחו כך.

כאמור, הרב טורנהיים חזה גם את ניצחונו של דולנד טראמפ לנשיאות ארה"ב מול הילרי קלינטון. מאז הכריז טראמפ על מועמדותו, הוא הצהיר לאחר בדיקה שלו שהוא יהיה הנשיא והוא אף הוכיח זאת.

כפי שפורסם בעבר ב'בחדרי חרדים', הרב טורנהיים הצליח לחזות את ניצחונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשנת 96', כנגד כל התחזיות, ואת ניצחונות אהוד ברק ואריק שרון. גם בפעם האחרונה, בבחירות לכנסת ה-20, בעוד כולם דיברו על אפשרות של 'מהפך' וניצחון מוחץ לבוז'י הרצוג, הוא נשאר בשלו והתעקש שהמנצח הגדול יהיה ראש הממשלה בנימין נתניהו, וזאת על פי צפונות התורה.
הרב מאיר טורנהיים מארק רוטה חירט וילדרס חוזה בחירות פרשת השבוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד