י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הפגנות הפלג: ברקת הזהיר את אפשטיין

בעקבות הודעת הפלג הירושלמי כי הוא מתכוון להשבית את מרתון ירושלים בעקבות מעצר עריק, "בחדרי חרדים" חושף כי סגן ראש העיר ונציג סיעת 'בני תורה' בירושלים, נקרא לשיחת אזהרה על ידי ראש העיר ברקת

חיים אפשטיין. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
חיים אפשטיין. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקהות הודעת הפלג הירושלמי כי הוא מתכוון להשבית את מרתון ירושלים בעקבות מעצרו של העריק ישראל מאיר טולדנו שנעצר בשל השתמטות ונשלח לבידוד בכלא הצבאי לאחר שניסה לברוח בעת מעצרו, "בחדרי חרדים" חושף כי סגן ראש העיר ונציג סיעת 'בני תורה' בירושלים, חיים אפשטיין, הוזהר על ידי ראש העיר ברקת באמצע ראש הסגל מיכל שלם.

בשיחה הוזהר אפשטיין שלא להפגין ושלא לשבש את ירושלים ואת המרתון. לדבריו, לפגיעה במרתון על ידי ההפגנה תהיה השלכות.

בשעות אחר הצהריים (ד') יחלו הפגנות במקומות המועדים ברחבי הארץ, בעקבות מעצר בחור הישיבה ישראל מאיר טולידנו תלמיד ישיבת 'מאירת שמועה' על ידי המשטרה הצבאית. הבחור נעצר ביום ראשון בלילה בביתו שבאופקים. ואתמול בית הדין הצבאי האריך את מעצרו ביומיים עד ליום חמישי, אז יתקיים דיון נוסף בעניינו.

מנהיג הפלג הירושלמי הגר"ש אוירבך הורה אתמול לצאת למחאות כנגד מעצר בן הישיבה. ההפגנות יחלו בירושלים בצומת בר אילן בשעה 15:30, ובשאר רחבי הארץ לפי ההתארגנות המקומית של הפעילים המכנים את עצמם "הועד להצלת עולם התורה". הפעילים אומרים כי "הציבור החרדי כבר הוכיח שמעצר בן ישיבה לא עובר בשתיקה, אבל הפעם יהיה סוער במיוחד".
הפלג הירושלמי ניר ברקת חיים אפשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד