י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

לאה ניצלה מפיגוע דריסה: "זה היה מפחיד"

אחרי תקופה יחסית שקטה, בה הניסיונות היחידים לפגע הם של מחבלים עם סכינים - הצהריים קיבלנו תזכורת לזוועות • צפו בתיעוד רגעי הדריסה ממנה ניצלה לאה, אשתו של אהרן גרנות - "שמעתי רעש, רק אחרי כמה דקות קלטתי את הנס"

לאה ניצלה מפיגוע דריסה: "זה היה מפחיד"

 

לאה גרנות ניצלה מפיגוע הדריסה שאירע הצהריים (ד) , בצומת גוש עציון. גרנות הייתה בדרכה לעבודתה, וחיכתה לטרמפ בצומת הגוש. כאשר מחבלת הגיחה ודהרה עם רכבה וניסתה לדרוס את חיילים ואזרחים שעמדו בצומת.



בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מספרת לאה גרנות על אשר אירע: "עמדנו כמה אנשים בטרמפיאדה בצומת הגוש, לפתע שמעתי רעש חזק, חשבתי - מדובר בתאונת דרכים, עד שלאחר מספר דקות אני קולטת שהיה פיגוע דריסה, וניצלתי בנס".

לדברי גרנות: "מדובר בנס של ממש. כל מי שעמד בצומת נס על נפשו. ורק אני שלא שמתי לב, נשארתי בצומת, וניצלתי. זה היה מפחיד מאוד, עכשיו אני מתאוששת, וממשיכה בדרכי לעבודה".

לאה היא רעייתו של איש התקשורת ומקים עמותת 'עושי חיל' לחיילים חרדים בודדים, אהרון גרנות.

 


כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' מוקדם יותר, אחר הצהריים (ד') הגיעה מחבלת עם רכב לצומת גוש עציון בסמוך לתחנת האוטובוס, שם על פי החשד ניסתה לבצע פיגוע דריסה. היא נוטרלה ונפצעה ופונתה במצב קשה לבית החולים.

כזכור כפי שדווח בבחדרי חרדים, לפני כארבעה חודשים אהרן גרנות הותקף באבנים ע"י פורעים ערבים ליד כפר שעיר, כשהיה בדרכו לירושלים, וניצל בנס.

ואם לא די בכך, לפני שנה, מאיר פבלובסקי גר צדק ובנו המאומץ של אהרון גרנות - נפצע באורח קשה לאחר שנדקר מספר פעמים בבטנו ובגבו ע"י מחבל שחדר לישוב היהודי בחברון.

מאיר הובהל לבית החולים 'שערי צדק' בבירה, על פי הערכות הרופאים היה לו רק 10% סיכוי לחיות. אך לאחר מספר חודשים כנגד כל הסיכויים, מאיר התעורר מתרדמת, התאושש וחזר לאיתנו, ולאחר מספר חודשים של שיקום התחתן לצהלת מכריו.

לאה גרנות פיגוע דריסה צומת הגוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד