י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

נהג ההסעות מירושלים הורשע בתקיפה אכזרית של בת 14

שמונה חודשים לאחר שנעצר, והכחיש, נהג ההסעות מירושלים הודה והורשע במעשים חמורים נגד נערה בת 14

אילוסטרציה (דניאלה שטרית, פלאש 90)
אילוסטרציה (דניאלה שטרית, פלאש 90)

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: שמונה חודשים לאחר שנעצר והוגש נגדו כתב אישום, תושב שכונת חרדית בצפון ירושלים, נהג הסעות מוכר, הורשע בעבירות חמורות מאוד שביצע בנערה בת 14, אותה הכיר במסגרת עבודתו כנהג.

החשוד בן ה-49 הכחיש תחילה בצורה גורפת את החשדות נגדו וטען כי מדובר בעלילת דם, אולם הרכב של שלושה שופטי בית משפט המחוזי בירושלים הרשיעו אותו היום בארבע עבירות חמורות.

על פי כתב האישום, בשנת תשע"ה עבד כנהג הסעות ובין היתר הסיע תלמידי בית ספר. במהלך שנת הלימודים הסיע ילדה בת 14. בשנת הלימודים הבאה, כשכבר לא הסיע את הנערה, העביר לה החשוד מסרים וביקש ממנה ליצור עמו קשר, למרות סירובה של הנערה.

בחלוף הזמן נוצר בינהם קשר טלפוני והנאשם אף העביר לה טלפון באמצעותו יוכלו להיות בקשר. במהלך כעשרה חודשים, הנאשם נפגש עם הנערה מספר פעמים ותקף אותה באכזריות.

זמן קצר לאחר שמלאו לה 14 שנים נודע על כך לאם הנערה ובעקבות כך הנאשם נפגש שוב עם הנערה שסיפרה לו שאמה מתכוונת לפנות למשטרה. הוא ביקש ממנה לומר שלא היה שום קשר אסור וכי מהות הקשר היה "עזרה וטיפול".

הנאשם, בתשובתו לכתב האישום, טען כי במשך 20 שנה הסיע עשרות אלפי תלמידות צעירות וללא שום בעיות או סיבוכים. לטענתו, הנערה היא שהחלה את הקשר וכי כל המעשים בוצעו בהסכמה.

פרקליטו עו"ד ראובן בר-חיים אמר ל'בחדרי' כי צריך להתייחס לזיכויו מביצוע המעשים שלא בהסכמה ונקבע שהמעשים נעשו בהסכמתה החופשית של הנערה אחרי שהיא עצמה פיתתה אותו כשראתה שהוא מתאפק מלגעת בה. "הנאשם מצטער ומביע חרטה על מה שעשה ונרתם לטיפול אינטנסיבי. הוא טעה ומכיר בכך והוא מתקן עצמו. הוא אדם נורמטיבי ולא מסוכן".
מעשים חמורים הרשעה תקיפה נערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד