י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הרב טורנהיים חזה - וצדק: מועמד הימין בהולנד חירט וילדרס הפסיד

הרב מאיר הכהן טורנהיים, חסיד חב"ד שחזה את כל תוצאות הבחירות לראשות הממשלה בישראל ואת תוצאות הבחירות האחרונות לנשיאות ארה"ב על פי התורה, חזה ניצחון לראש הממשלה המכהן בבחירות בהולנד. מסתבר שהוא צדק, לפחות על פי המדגמים

חירט וילדרס. הובס (רויטרס)
חירט וילדרס. הובס (רויטרס)

הרב מאיר הכהן טורנהיים, חסיד חב"ד תושב העיר לוד שחזה את כל תוצאות הבחירות לראשות הממשלה בישראל ואת תוצאות הבחירות האחרונות לנשיאות ארה"ב, על פי פרשת השבוע בו נערכות הבחירות, חזה אמש ניצחון לראש הממשלה המכהן בבחירות בהולנד.

לדברי הרב טורנהיים, מארק רוטה, ראש הממשלה המכהן, ינצח את מנהיג הימין, חירט וילדרס, למרות הסקרים שניבאו לו ניצחון.

ובכן, מסתבר - שוב - שהרב טורנהיים צדק. על פי המדגמים בהולנד, ראש הממשלה המכהן ניצח בבחירות שנערכו אמש, כאשר מפלגתו של מועמד הימין אמנם זכתה ב-19 מושבים, עלייה של ארבעה מושבים נוספים בפרלמנט מהבחירות הקודמות, אך הובסה בתוצאה הכללית לאחר שמפלגתו של ראש הממשלה זכתה בלמעלה מ-30 מושבים וניצחה את הבחירות.

כאמור, חירט וילדרס, שיצא נגד ההגירה האיסלאמית והבטיח לעצור את כניסתם של מהגרים איסלאמים נוספים, נותר מאחור עם 19 מושבים בלבד.

בדומה לכנסת בישראל, גם בפרלמנט ההולנדי ישנם 120 מושבים, ועל המנצח להרכיב קואליציה רחבה, דבר כמעט בלתי אפשרי עבור וילדרס זאת מאחר והמפלגות הגדולות הודיעו עוד קודם הבחירות כי לא יצטרפו לממשלה בראשותו - גם אם ינצח בבחירות.

כאמור, וילדרס הפסיד בסופו של דבר, כפי שחזה הרב טורנהיים, וכעת אין לו אפשרות מעשית להקים קואליציה.
הולנד חירט וילדרס בחירות הרב טורנהיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד