י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הדירוג השנתי: המשרד שמצטיין בהכי הרבה תחומים ועורכי הדין המובילים

חברת הדירוג הבינלאומית צ'יימברס אנד פרטנרס מפרסמת היום את דירוג משרדי עורכי הדין הבולטים בישראל ל-2017

הדירוג השנתי: המשרד שמצטיין בהכי הרבה תחומים ועורכי הדין המובילים



חברת הדירוג הבינלאומית צ'יימברס אנד פרטנרס מפרסמת היום את דירוג משרדי עורכי הדין הבולטים בישראל ל-2017. הדירוג בחן פירמות עורכי הדין לפי תחומי עיסוק וחילק את המשרדים לעד ארבע תתי־קבוצות, כשלסדר המשרדים בתוך כל קבוצה אין משמעות.

לדירוג יש חשיבות עבור הפירמות הישראליות שמייצגות גם תאגידים בינלאומיים, מכיוון שלקוחות ועורכי דין זרים נוהגים לעיין בו כדי לבחור עורך דין שייצג אותם בעסקות או בדיונים משפטיים בישראל.

בחרנו להביא מתוך הדירוג את שלוש הקבוצות הראשונות ברוב תחומי הפעילות. הדירוג עצמו, כפי שהוא מופיע באתר הפירמה, רחב יותר מבחינת תחומי פעילות (הוא כולל למשל את תחום הקניין הרוחני ופרויקטים ואנרגיה) ומבחינת קבוצות דירוג בכל תחום פעילות.

עורכי הדין שמופיעים כאן כמובילים הם אלה שנבחרו רק בקבוצת הדירוג הראשונה. מלבדם, כולל הדירוג עוד עשרות עורכי דין שמדורגים בשלוש קבוצות נוספות ונחשבים מובילים בתחומם.

הרצוג פוקס נאמן — המשרד הגדול בישראל — מופיע בכל הדירוגים שהצגנו באחת משלוש הקבוצות המובילות: חמש פעמים בקבוצה הדירוג הראשונה, פעמיים בקבוצת הדירוג השנייה ופעם אחת בקבוצת הדירוג השלישית. גם למשרד מיתר יש נוכחות גבוהה בדירוגים — ארבע פעמים בקבוצת הדירוג הראשונה, פעם אחת בקבוצה השנייה ופעם בקבוצה השלישית.

בחלק קטן מהקבוצות יש גם קטגוריה של עורכי דין מבטיחים. בקטגוריות שהבאנו מדובר בעורכות הדין אדוה ביתן, ממשרד גרוס וניצן סנדור מפישר, בכר, חן בתחום שוק ההון; אלית אלקין מגורניצקי בתחום הבנקאות ופיננסים; וניבה ברג־לבנת ממיתר, אבנר פינקלשטיין מגורניצקי ומיכל רוטשילד מארדינסט, בן נתן, טולדנו בתחום ההגבלים העסקיים.

תחום חדש שנוסף, מלבד דיני עבודה, הוא פירוקים וחדלות פירעון. בדירוג זה מככב כמשרד היחיד בקבוצה הראשונה, ליפא מאיר ושות'. בקבוצה השנייה עמית, פולק מטלון ויגאל ארנון, ובשלישית — משרד מיתר.

הדמות שנבחרה לבולטת בתחום היא ליפא מאיר ובקבוצה הראשונה של עורכי הדין המובילים — צורי לביא ממשרדו, אמיר ברטוב שעבר באחרונה ממשרד ליפא מאיר למשרד שמעונוב, וארז חבר ממשרד עמית, פולק מטלון.

הדירוג מביא בחשבון פרמטרים כמו כישורים משפטיים, מקצוענות, שירות לקוחות ומחויבות ללקוח. המתודולוגיה שלו כוללת שיחות עם מגוון עוסקים בשוק, בין היתר עורכי דין ולקוחות. עורכי הדין התבקשו למלא מסמך קצר בנוגע לכל תחום ולספק רשימה של עשרה לקוחות שניתן להתקשר אליהם כדי לקבל משוב.



















1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד