י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024

דרעי מאיים לפוצץ הכל: "עדיף ללכת לבחירות"

בישיבת הממשלה שהתקיימה הבוקר, אמר דרעי כי "כפי שאמרתי אתמול, ממשלות לא נופלות על דברים גדולים אלא על דברים קטנים. חבל. אני רואה שזה הולך ומחריף" • דרעי הוסיף: "אני לא מתכוון להישאר בממשלה שתחיה על קלקולים ועל 'לחסל אחד את השני'. אם לא יתעשתו כולם, עדיף ללכת לבחירות"

דרעי מגיע לישיבת הממשלה. צילום: עמית שיבי, פלאש 90
דרעי מגיע לישיבת הממשלה. צילום: עמית שיבי, פלאש 90

לאחר שאמש, באירוע הגיבוש הקואליציוני, הזהיר שר הפנים כי "השמצות אוף דה רקורד אחד על השני, מחסלות בסוף קואליציות ומביאים לבחירות" – הבוקר הוא משגר מסר מאיים שלא משתמע לשתי פנים.

בישיבת הממשלה שהתקיימה הבוקר, אמר דרעי כי "כפי שאמרתי אתמול, בגיבושון שהיה אמור להיות גיבושון, ממשלות לא נופלות על דברים גדולים אלא על דברים קטנים. חבל. אני רואה שזה הולך ומחריף".

דרעי הוסיף: "אני לא מתכוון להישאר בממשלה שתחיה על קלקולים ועל 'לחסל אחד את השני'. אם לא יתעשתו כולם, עדיף ללכת לבחירות".

קודם לכן הבוקר, התייחס שר האוצר משה כחלון למשבר בינו לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "איך אומרים החבר'ה? כחלון ונתניהו כבר לא".

כפי שדווח ב'בחדרי', הבוקר פורסם בגל"צ, כי בימים האחרונים נרשמה תקרית בין נתניהו לדרעי, לאחר שלאחרון נודע כי למרות שהוא משמש כשר הפנים – הוא לא הוזמן על ידי ראש הממשלה לטיסה הצפויה לסין, שם ייחתם הסכם בין משרד הפנים הישראלי למשרד הסחר הסיני, בעניין שיתוף פעולה בין המדינות בדבר גיוס עובדים מסין.

ההפתעה של דרעי הייתה גדולה, בעיקר משום שחרף העובדה שהוא זה שמחזיק במשרד שיחתום על ההסכם עם סין, נתניהו בחר להזמין לנסיעה שרים אחרים ולא אותו, למשל את אורי אריאל, זאב אלקין ויעקב ליצמן.

על פי הדיווח בגל"צ, בתגובה - הורה דרעי לאנשי משרדו שלא לקדם את המגעים על ההסכם בין המשרדים עד לבוקר וזאת בכדי להעביר מסר לראש הממשלה שנהג באופן לא הוגן. בעקבות כך, מזכיר הממשלה פנה לדרעי ואמר לו ש"ראש הממשלה ישמח מאוד אם הוא יצטרף לטיסה", אך דרעי סירב.

גורם בש"ס הוסיף להבהיר בשיחה עם "בחדרי חרדים". לדבריו, "השר דרעי רק אתמול הבין שהטיסה לסין מיועדת בכלל לחתימה בין משרד הפנים הישראלי למשרד המסחר בסין ולא הבין מדוע שר הפנים עצמו לא הוזמן לנסיעה".

אריה דרעי משה כחלון בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד