י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

אחרי מאבק השבת: חיים כהן בדרישה לברקת

אחרי שאמש, מאבק השבת הגיע לסיומו - הנציגים החרדים שבים לנוהל שגרה: חבר המועצה הטרי מטעם ש"ס, חיים כהן, פנה לראש העיר ניר ברקת, בעקבות הוראה לבטל לחלוטין את מערך ההסעות לילדי החינוך המיוחד, בשל המרתון בעיר • כהן דורש כי לפחות ברחובות שבהם המרתון לא יעבור, יופעלו ההסעות לילדים המיוחדים

חיים כהן. צילום: יעקב כהן
חיים כהן. צילום: יעקב כהן

אחרי שאמש, מאבק השבת הגיע לסיומו - הנציגים החרדים שבים לנוהל שגרה: מרתון ירושלים שיתקיים מחר בבירה, גורר כעסים רבים מצד התושבים, בעיקר בגלל השיבושים הרבים שיבואו בעקבותיו, בפרט אלו שנאלצים להתנייד על ידי הסעות שבוטלו בעקבות המרתון.

חבר המועצה הטרי מטעם ש"ס, חיים כהן, פנה לראש העיר ניר ברקת, בעקבות הוראה לבטל לחלוטין את מערך ההסעות לילדי החינוך המיוחד, בשל המרתון בעיר. כהן דורש כי לפחות ברחובות שבהם המרתון לא יעבור, יופעלו ההסעות לילדים המיוחדים.

כהן כתב לברקת: "בעקבות פניות רבות שהגיעו ללשכתי בימים האחרונים מצד הורים לתלמידים במערכת החינוך המיוחד בירושלים, אשר נודע להם כי ביום ו' הקרוב לא יופעל שירות ההסעות לבתי הספר בגין "מרתון ירושלים" וכידוע שללא מערך ההסעות אין באפשרותם להגיע לבתי הספר דבר הגורם סבל מיותר הן להורים והן לילדים".

"אבקשך כראש העיר ומחזיק תיק החינוך לשקול בשנית את הנחייה גורפת זו ולהורות על החזרת שירות ההסעות בהן לא עובר "מרתון ירושלים", כתב כהן.

כזכור, אמש נחשף ב"בחדרי חרדים" כי ראש העיר ברקת הזהיר אתמול את חיים אפשטיין, נציג סיעת 'בני תורה' בעירייה, לאחר שאנשי 'הפלג הירושלמי' הקיצוני - אותו מייצג אפשטיין – איימו לקיים הפגנות בעיר בעת המרתון ובכך לשבש לחלוטין את העיר כולה.

הפגנות 'הפלג הירושלמי' נמשכו אתמול בכמה מוקדים, בירושלים, רמת גן ובדרום, זאת בעקבות מעצרו של בחור ישיבה בגין עריקות.



חיים כהן מרתון ירושלים ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד