ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

עובדי רשות השידור השביתו את רשת ב' ומפגינים בירושלים

העובדים מפגינים הבוקר מול משרד ראש הממשלה בירושלים; העובדים נושאים שלטים שעליהם נכתב "1,000 מפוטרים"

צילום: יונתן זינדל פלאש 90
צילום: יונתן זינדל פלאש 90



עובדי רשות שידור הפסיקו הפסיקו את השידורים ברשת ב' הבוקר (ה'), וזאת במחאה העל הסגירה הצפויה של רשות השידור. בשלב הראשון הושמע צפצוף ארוך, אך לאחר מכן החלה רשת ב' להשמיע שירים ברצף. לאחר מכן הוחזר הצפצוץ. שאר התחנות משדרות כרגיל.

ההשבתה פגעה עד כה בתוכנית "סדר יום" של קרן נויבך, ולאחר מכן בתוכנית "המזנון" של יואב קרקובסקי ואודי סגל. בתוכנית היה אמור להתראיין שר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון, שכבר נכח באולפן, אך נאלץ לעזוב.

במקביל, עובדי רשות השידור מפגינים בשעה זו מול משרד ראש הממשלה בירושלים. העובדים נושאים שלטים שעליהם נכתב "1,000 מפוטרים", ו"כחלו מחליף אותנו בעובדי קבלן". העובדים גם חסמו את דרכו של יו"ר הקואליציה דוד ביטן (הליכוד) להגיע לכנסת.

היום גם קיימו משמרת מחאה ומל ביתו של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, בטענה כי לא פעל לסייע להם. אתמול אמור היה ניסנקורן לקיים מסיבת עיתונאים בבית רשות השידור בירושלים, אך שעה קלה לאחר ההודעה על כך – האירוע כולו בוטל. גם מפגש שהיה אמור להתקיים עם העובדים בוטל, וזאת על רקע מאבקים בתוך ארגוני העובדים. חלק מהעובדים, בהם יו"ר ועד עיתונות והפקה מיקי קליין, החלו להתארגן להביע תמיכה קולקטיבית במועמדות של שלי יחימוביץ' לראשות ההסתדרות.
רשות השידור רשת ב ראש הממשלה הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד